Tor92 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg synes isåfall Bioshock var skummelt. Kanskje det bare er meg, men når du har lyden på fult og du hører stemmer og plutselig noen som springer mot deg. Fikk såfall meg til å ta ned lyden til minimum xD Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Bioshock er egentlig ikke så veldig skummelt, men det var to steder i spillet jeg faktisk skreik av frykt: Første gangen nede på tannlegekontoret, når man går inn i det rommet der det sitter et lik i en tannlegestol. Så blir det plutselig veldig tåkete, og når du snur deg så står plutselig den jævla spliceren rett bak deg. Og andre gangen i det hemmelige rommet med power to the people-maskinen i fort frolic. Inn mot hjørnet sitter det en hvit splicer på en stol, vendt mot veggen. Etter du har upgrada våpnet ditt blir det mørkere i rommet, og hvem står bak deg? Jauda, den hvite spliceren. AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!1 Roomien holdt på å le seg i hjæl av skrikene mine :!: Jeg trur jeg har sagt det tidligere i tråden, men det kan ikke sies ofte nok. Det skumleste spillet i mine øyne er Silent Hill 1 og 2. Jeg spilte begge de spilla sammen med ei venninne av meg som også var livredd SH-fan. Vi var vel ikke eldre enn 12 år når det første spillet i serien kom. Og vi hylte og skreik, og skremte vettet av hverandre hver gang en av oss måtte på dass eller gikk for å hente snacks. Ååååh, good times! Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Resident Evil 1. Men det var mest fordi vi var alene i huset til kompisen min. Historien går sånn ca slik: Foreldrene og søstera til en kompis hadde dratt på fest og vi var tre stykker som satt i senga og kranglet om hvem som måtte spille da ingen av oss egentlig turte. Plutselig sier han ene kompisen; "Hva var det??!?!" Vi andre to ser på hverandre før vi klare å stotre frem; "hvhvhvhva da....?" Dette var rett etter den forbaska zombien i skapet hendelsen, så vi var passe nervøse. "Den lyden, jeg tror det er noen her.....å faen det er noen i stua..." Vi hørte ingenting og begynte å lure på om han prøvde å skremme oss, noe som ikke var usannsynlig. Med ett hører vi bestikkskuffen smelle igjen, akkurat så lavt at vi begynner å lure på om vi egentlig hadde hørt det. Vi bestemmer oss for å undersøke og med hjertetpulsen i 200 beveger to av oss mot døra. Han tredje drar dyna over og gjemmer seg. Jeg beveger meg på høyre side av døren, dels for å bakholdsangripe en evt. inntrenger, dels for å ikke være den første inntrengeren ser. Imens skal kompisen min ta i dørhåndtaket. Hjertet hamrer noe infernalsk i ørene, nesten som det gjør vondt. Hodet føles som en ballong som blåses opp og igjen i takt med hjertet. "Forsiktig," sier jeg lavt, som om det har noe å si for øksemorderen på andre siden av døren. Hånda hans er knappe to cm fra dørhåndtaket, og jeg ser den skjelver. Han smiler nervøst og svelger. Men akkurat da han skal ta i håndtaket går det plutselig ned og døra rives opp. Vi hyler i kor hele gjengen, tilogmed han under dyna. Like plutselig hyler skikkelsen i døra, som viste seg å være søstera som hadde glemt vinåpner. Hun skulle bare si hei før hun gikk. Kan tro hun angret på det. Helt siden den hendelsen har vi digget å spilt horrorspill sammen og sett skrekkfilmer sammen. Endret 12. januar 2009 av unik42 Lenke til kommentar
rbr Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Dead space. F.E.A.R spillene Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hendelser i spill som har virkelig har skremt meg i nylig tid kan være fra res 4. Den første gangen det var en slange inne i en våpenkasse og det var en fyr på taket som hev en øks så skvatt jeg som helvete. Har ikke blitt så veldig psyket ut da, er ikke sånn at jeg synes det var vanskelig å spille siden atmosfæren var ekkel osv. Har ikke spilt så mange skrekkspill egentlig. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) f.e.a.r. var jo egentlig ikke så veldig skummelt. Jeg har spilt fear spillene mange ganger. Er jo jævlig skummelt avogtil når den forbaska jentungen hopper fram. Men hindret ikke meg fra og runne spillet. Men jeg synes Dead Space er skumlest. har ikke turt og spille det nesten. Edit: Leif Endret 12. januar 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Jeg slenger meg på Dead Space-bølgen her jeg ass! Altså, jeg er enig i at F.E.A.R er skummelt, men Dead Space er bare nevrotisk og jævlig... Jeg lusker forsiktig avgårde mens jeg holder på med et objectiv og tar forbehold om at det kan dukke opp fiender overaltfra, sjekker alle hjørner og alt som er mulig å se etter. Plutselig hører jeg en merkelig lyd, kanskje et hyl, eller noe gråting, og i det neste øyeblikk kommer et gigantisk monster i full fart mot meg! (Kanskje ikke gigantisk, men det var hvertfall skummelt) Den første reakjonen min er da å slenge meg over escape-knappen, skrike for full hals, og deretter sitte skrekkslagen i stolen min i 1-2 min. Jeg sier bare; Styr unna Dead Space hvis du har dårlig hjerte, for dette spillet tar bokstavelig talt fra deg pusten! Endret 12. januar 2009 av Lillehagen.no Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Er så enig. Drev jo og luska fram i en korridor, var bombesikker på at ingen monsterjævler var der. Plutselig hopper en fram, det resulterte i hopping og hjertebank. Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Er så enig. Drev jo og luska fram i en korridor, var bombesikker på at ingen monsterjævler var der. Plutselig hopper en fram, det resulterte i hopping og hjertebank. Og hjerteinfarkt... Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 dead space og stalker.. aldri veit hva som er bak neste sving -_- Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg kan ikke fatte og begripe hva som er så skummelt med F.E.A.R. Hu jenta oppfattet jeg som mer en dårlig gimmick enn noe annet. Og det kommer fra en som aldri har turt å se Ringen. Resident Evil 1 & 2 og Silent Hill 2. Scary spill som i tillegg er innmari bra. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Project Zero II, anyone? Skumlere spill skal du lete godt og lenge etter, mener nå jeg. Gammelt eller ei, skummelt som faen. Endret 12. januar 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Robin91 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg er en stor fan av resident evil serien, og har mer eller mindre spilt alle spillene, sett filmene osv. i serien, men føler at frykten jeg hadde da jeg var yngre og spilte de eldre på ps1 har gått over. Og nå som CAPCOM har forandret resident evil om til et mer action-aktig spill, føler jeg at jeg trenger et nytt "sykt og makabert" spill som kan gi meg gåsehud og et skikkelig adrenalin rush når jeg spiller igjennom!( ja, adrenalin rush... -_-) anyways, Jeg fant et spill som virkelig fikk meg til å hoppe i stolen og faktisk sette spillet på pause av ren frykt. Spillet jeg snakker om er Siren Blood Curse til PS3. Om du er fan av silent hill serien, eller andre spill i horror sjangeren slik som meg, vil du elske dette spillet. Det lar deg spille med en smal variasjon av karakterer med foreskjellige ferdigheter man trenger for å løpe skrikende gjennom hver level. Men husk, det er ikke alltid du er heldig nok til å ha et våpen, så det hender du må gjemme deg i skap, under hus(du skjønner hva jeg mener hvis du prøver det...) og andre smarte steder. Så kjøp spillet, slå av lyset på rommet ditt, sett spillet i PS3'e din(åja.. du har en) og skru opp lyden! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Vi hadde pause i biologien så eg sat og spelte Super Mario 64 i spøkelsesverda. Eg gjekk mot eit piano som plutseleg byrja å hoppe etter meg og eg skatt som berre fan. Diverre laga eg ein slags «iiiiiiiiiiiih»-lyd som kompisane mine no plager meg med Og heile Forest Temple i Zelda Ocarina of Time er skummelt. Musikken ... Eg er ei pingle Lenke til kommentar
mtw Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Alone in the Dark var bra og "skummelt" (den gangen, har prøvd det senere, og det var..ikke det samme) Phantasmagoria hadde gode forutsentinger med story og musikk osv. men dårlige skuespillere på FMV og bytting av CD osv. gjorde at jeg ble lettere irritert Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg syntes i hvert fall Far Cry 2 var skummelt dårlig... Men skumleste spill må være Dead Space synes jeg hvertfall Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Dead Space er ingen ting iforhold til F.E.A.R... Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 fear må være et av de. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Dead space... når du får det monsteret som ikkje kan dø etter deg, men du må fortsatt gjer tinga dine. Som når du mot slutten bruker telekinesis for å flytte dei sengene i veien for monsteret, så poppe det fram på andre sida :S ikkje det at du støkker kvar gong eit monster kjem, men kampen i seg sjølv får pulsen din opp i uante høgder.. Konge spel x] Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Men jeg synes Dead Space er skumlest. har ikke turt og spille det nesten. ang. slutten når me skulle gjere oss klare for å stikke av, måtte eg la ein kamerat ta over xD forventa liksom den sjukt skumle scenen mot slutten, i thought wrong... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå