Gå til innhold

Skumleste spill EVER?!

Anbefalte innlegg

Av gode skrekk spill må jeg trekke frem 2 stk som virkelig har satt en støkk i meg:

Penumbra

Call of Cthulu

Sist nevnte er også det beste spillet jeg har spilt som er basert på en bok.

Hvilket Call of Cthulhu? Mener du Dark Corners of the Earth?

I så fall ja, veldig tung stemning særlig på begynnelsen. Like tung som i bøkene :)

Penumbra er også i samme ånd.

Ja, mente Dark corners of the Earth. Seriøst mange tunge/dystre momenter. Også er det sinnsykt mange små detaljer som gjør at hele opplevelsen blir ekstra creepy(se inn diverse vinduer og bli vitne til litt makabre episoder osv)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja husker Dark corners of earth. hadde det engang i tiden.

kom aldrig gjennom det, men var en enorm stemming i det spillet. det husker eg.

Har ikke rundet det heller. Spillet går plutselig fra genialt til dårlig med en gang du får tak i et skytevåpen.

Lenke til kommentar

Da jeg spilte Resident Evil de første gangene var jeg livredd. Spilte sammen med en kamerat, og hvis han skulle på do eller ut og røyke så satte jeg bestandig på TV i stedet, det var så skummelt :) De zombiene bare reiste seg opp igjen jo! De døde til slutt fant jeg ut da :) Eller så er Condemned ganske skummelt, gruer meg til jeg skal spille det. Demoen var så skummel at jeg ikke har turt å begynne på det ennå :blush:

Lenke til kommentar

de eneste spillene jeg har blitt redd av er vell Resident evil spillene,

jeg finner rett og slett ikke spill jeg blir redd av,

prøvd Doom3, FEAR, Bioshock og stalker,

I dare you to find a game that frightens me:P

(sikkert 1000 skrive feil i akkurat den settningen)

Lenke til kommentar

Å HERREGUD.

Akkurat fått begynt på Penumbra Overture. Har enda ikke sett noen form for monstre eller noe (vet ikke engang om det er slike ting i spillet), men har måttet skru av to ganger fordi det ble så altfor skummelt :D

Lenke til kommentar
Å HERREGUD.

Akkurat fått begynt på Penumbra Overture. Har enda ikke sett noen form for monstre eller noe (vet ikke engang om det er slike ting i spillet), men har måttet skru av to ganger fordi det ble så altfor skummelt :D

Gled deg til du er kommet gjennom det og begynner på oppfølgeren, det er i mine øyne skumlere enn Overture, som var et sinsykt skummelt spill :p

Lenke til kommentar
Gled deg til du er kommet gjennom det og begynner på oppfølgeren, det er i mine øyne skumlere enn Overture, som var et sinsykt skummelt spill :p

Kommer nok aldri til å gå komme meg gjennom det. Er kommet til et sted jeg hører uling og knurring rundt hjørnet. Klarer bare ikke mer:P Skrur av hver gang jeg prøver, haha

Lenke til kommentar

Satt med to andre folk på ett lan engang, og selv ikke med headsett på halsen med lite lyd, masse lys og de to andre hengende over skuldrene mine for å gi moralsk støtte turte jeg ikke å holde på lenge. Helt utrolig hvordan stemning Penumbra (det første) har!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...