Dalira Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Av gode skrekk spill må jeg trekke frem 2 stk som virkelig har satt en støkk i meg: Penumbra Call of Cthulu Sist nevnte er også det beste spillet jeg har spilt som er basert på en bok. Hvilket Call of Cthulhu? Mener du Dark Corners of the Earth? I så fall ja, veldig tung stemning særlig på begynnelsen. Like tung som i bøkene Penumbra er også i samme ånd. Ja, mente Dark corners of the Earth. Seriøst mange tunge/dystre momenter. Også er det sinnsykt mange små detaljer som gjør at hele opplevelsen blir ekstra creepy(se inn diverse vinduer og bli vitne til litt makabre episoder osv) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 ja husker Dark corners of earth. hadde det engang i tiden. kom aldrig gjennom det, men var en enorm stemming i det spillet. det husker eg. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 ja husker Dark corners of earth. hadde det engang i tiden.kom aldrig gjennom det, men var en enorm stemming i det spillet. det husker eg. Har ikke rundet det heller. Spillet går plutselig fra genialt til dårlig med en gang du får tak i et skytevåpen. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Da jeg spilte Resident Evil de første gangene var jeg livredd. Spilte sammen med en kamerat, og hvis han skulle på do eller ut og røyke så satte jeg bestandig på TV i stedet, det var så skummelt De zombiene bare reiste seg opp igjen jo! De døde til slutt fant jeg ut da Eller så er Condemned ganske skummelt, gruer meg til jeg skal spille det. Demoen var så skummel at jeg ikke har turt å begynne på det ennå Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Har egentlig ikke spilt så veldig mange skumle spill... Men Bioshock og STALKER topper min liste. FEAR må og med... Jeg prøvde bare demoen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Demoen til FEAR fikk en testrunde hos meg og. Den varte i ca en halv time, hvor jeg hadde 2 stk 5-minutterspauser grunnet skremselsfaktoren. Fælt spill. Lenke til kommentar
bz3rker Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 de eneste spillene jeg har blitt redd av er vell Resident evil spillene, jeg finner rett og slett ikke spill jeg blir redd av, prøvd Doom3, FEAR, Bioshock og stalker, I dare you to find a game that frightens me:P (sikkert 1000 skrive feil i akkurat den settningen) Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Å HERREGUD. Akkurat fått begynt på Penumbra Overture. Har enda ikke sett noen form for monstre eller noe (vet ikke engang om det er slike ting i spillet), men har måttet skru av to ganger fordi det ble så altfor skummelt Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Condemned! Satt alene i mørket med surround-annlegg og stor TV og spilte dette. Var rett etter det kom ut på 360, og jeg var da noen år yngre. Rundt 15 eller noe... Herlig spill! Lenke til kommentar
bz3rker Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 hmm, skal se om jeg får prøvd det ut;) Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Å HERREGUD.Akkurat fått begynt på Penumbra Overture. Har enda ikke sett noen form for monstre eller noe (vet ikke engang om det er slike ting i spillet), men har måttet skru av to ganger fordi det ble så altfor skummelt Gled deg til du er kommet gjennom det og begynner på oppfølgeren, det er i mine øyne skumlere enn Overture, som var et sinsykt skummelt spill Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Gled deg til du er kommet gjennom det og begynner på oppfølgeren, det er i mine øyne skumlere enn Overture, som var et sinsykt skummelt spill Kommer nok aldri til å gå komme meg gjennom det. Er kommet til et sted jeg hører uling og knurring rundt hjørnet. Klarer bare ikke mer:P Skrur av hver gang jeg prøver, haha Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Satt med to andre folk på ett lan engang, og selv ikke med headsett på halsen med lite lyd, masse lys og de to andre hengende over skuldrene mine for å gi moralsk støtte turte jeg ikke å holde på lenge. Helt utrolig hvordan stemning Penumbra (det første) har! Lenke til kommentar
bz3rker Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 er ikke ett av penumbra spillene freeware da? Lenke til kommentar
Kaizerlol Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 F.E.A.R var jo ganske skummelt. Da jeg var liten syntes jeg at kuene i secret cow lvl på Diablo 2 var skumle som bare rakkern! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Serious Sam Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 jeg var jo bare 9-10 år da, det er jo så mye skumle lyder og skapninger Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Ah, da er jo det forståelig... ... jeg driver og tror at Serious Sam 2 kom ut for ikke så veldig lenge siden... noe som det egetlig har gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå