Xifi Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 AvP2 som marine ja, syke, syke spill Lenke til kommentar
Patrick1612 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 S.T.A.L.K.E.R Meget uhyggelig spill! Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Jeg har utrolig dårlige minner fra spillet Phantasmagoria som jeg spilte med en kompis for sikkert 11 år siden og jeg spilte det aldri mer enn et par timer. Har spesielt problemer med en videosnutt der en kar (eller dame?) sitter i en slags stol og blir tangsforet med trakt og slange... Endret 14. desember 2007 av Pellepirat Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg har utrolig dårlige minner fra spillet Phantasmagoria som jeg spilte med en kompis for sikkert 11 år siden og jeg spilte det aldri mer enn et par timer. Har spesielt problemer med en videosnutt der en kar (eller dame?) sitter i en slags stol og blir tangsforet med trakt og slange... Haha, det husker jeg. Var visst ei dame som ble tvangsforet innvollene til ei katt. Ah... det var tider det<3 Lenke til kommentar
Shoxx Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ble skremt av 7th Guest første gangene jeg spilte det. Kunne ikke fordra de der teite oppgavene man fikk i det spillet,men digga og gå rundt i huset + at video sekvensene var elsk Lenke til kommentar
keeperno Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 høres kanskje litt dumt ut, men blei faktisk skremt av noe i bioshock. Plass der splicerne plutselig våknet, også i et sånn garderobeskap hvor et lik ramla ut, skvatt ganske mye da Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hahah, skal til å game silent hill nå :S Lenke til kommentar
Reached Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Doom 3 står på toppen av lista mi, mørket sier jeg, mørket! Lenke til kommentar
l0wlife Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 F.E.A.R er skummelt. Fikk frysninger på ryggen av åndene. Kommer ikke utenom SYSTEM SHOCK 2! Uhyggelig stemning og monstre som får en til å hoppe i stolen. Spesielt disse små ekle ormene og annelid-edderloppene. Løp i panikk første gang jeg møtte en cyborg-midwife.(midwife=jordmor) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Må man si ett, eller kan jeg mimre litt? Takker. I tilfeldig rekkefølge vil jeg nevne: * Doom 1 og 3 (2'a er bra den også, men for lik 1'a) * Legacy (eldgammelt PC spill laget av Microprose) * 7th Guest * 7th Guest 2: The 11th Hour (det kommer forresten en 7th Guest 3 snart, skjønt laget av fans siden Microprose ikke eksisterer lengre) * Space Hulk * Realms of the haunting * Clive Barker's Undying * Phantasmagoria (skremmende dårlig spill, men fine sekvenser med tvangsforing, hodet som går helt rundt litt ufrivillig, hun som får hodet kuttet i to vertikalt i nærbilde osv...) * Alone in theD ark (ingen anelse hva de tenkte med de tre andre) * Alone in the Dark 4: The New Nightmare i begynnelsen når man kun har en lommelykt å forsvare seg med... * Resident Evil 2 (klart beste i serien, selv Resi 4 er elendig i forhold. Akkurat det sier jo ikke mye da jeg synes Resi 4 er svært dårlig, men likevel.) I tillegg har vi jo System Shock'ene, Doom 3 når radioen bryter sammen, Silent Hill 1-3 og så videre, men de er jo nevnt alt for mange ganger allerede. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Saksemorderen ! ! spill på Ps1 husker så godt når vi var små haha, gjemte oss nærmest bak sofan (tror det heter Clock tower) Lenke til kommentar
DeathSin Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Saksemorderen ! ! spill på Ps1 husker så godt når vi var små haha, gjemte oss nærmest bak sofan (tror det heter Clock tower) Hehe jeg tror du kan finne det på noen sider eller så kan du da søke det opp, for jeg tror du kan laste det ned til PC hvis du vil da Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg fikk mareritt av grisene i Doom 2. (1994) Ingen andre spill har skremt meg like mye. Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Fire Temple og Shadow Temple på Zelda; Ocarina of Time. Er ikke skummelt nå lengre, Men for en god del år siden var det skrekkelig skummelt å spille alene ;o Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Doom 2, Doom 3 og FEAR. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 må si jeg skvatt ett par ganger da jeg spilte doom 3 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ja spesielt da den Demonen kommer ut fra den trappa Digger Skrekk/Action spill. Kan noen anbefale meg noen? Helst noe Ala Fear, HL, Doom, Condemned. Helst ikke for stort. Helst et som ikke forventer så mye av Skjermkortet. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ravenholm i HL2 er helt jævlig. ENIG! Kommer meg igjennom det men fy steike, snur meg sikkert hvert 5 sekund Klikker alltid når de zombiene med svarte headcrabs på hodet kommer tutlende, de dør jo aldri! Lenke til kommentar
MrBone Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Hidden Source, FPS teambasert spill. Mod til HL2, creepy å løpe rundt og finne han ene som er Hidden. Har hatt ett par episoder nå hvor jeg har fått den klassiske musa som snurrer alle veier takket være flink Hidden. Etter en time med spilling er jeg rimelig shaky Endret 1. januar 2008 av MrBone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå