Gå til innhold

Skumleste spill EVER?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har utrolig dårlige minner fra spillet Phantasmagoria som jeg spilte med en kompis for sikkert 11 år siden og jeg spilte det aldri mer enn et par timer. Har spesielt problemer med en videosnutt der en kar (eller dame?) sitter i en slags stol og blir tangsforet med trakt og slange...

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar
Jeg har utrolig dårlige minner fra spillet Phantasmagoria som jeg spilte med en kompis for sikkert 11 år siden og jeg spilte det aldri mer enn et par timer. Har spesielt problemer med en videosnutt der en kar (eller dame?) sitter i en slags stol og blir tangsforet med trakt og slange...

Haha, det husker jeg. Var visst ei dame som ble tvangsforet innvollene til ei katt. Ah... det var tider det<3

Lenke til kommentar

F.E.A.R er skummelt. Fikk frysninger på ryggen av åndene. Kommer ikke utenom SYSTEM SHOCK 2! Uhyggelig stemning og monstre som får en til å hoppe i stolen. Spesielt disse små ekle ormene og annelid-edderloppene. Løp i panikk første gang jeg møtte en cyborg-midwife.(midwife=jordmor)

Lenke til kommentar

Må man si ett, eller kan jeg mimre litt? Takker.

I tilfeldig rekkefølge vil jeg nevne:

* Doom 1 og 3 (2'a er bra den også, men for lik 1'a)

* Legacy (eldgammelt PC spill laget av Microprose)

* 7th Guest

* 7th Guest 2: The 11th Hour (det kommer forresten en 7th Guest 3 snart, skjønt laget av fans siden Microprose ikke eksisterer lengre)

* Space Hulk

* Realms of the haunting

* Clive Barker's Undying

* Phantasmagoria (skremmende dårlig spill, men fine sekvenser med tvangsforing, hodet som går helt rundt litt ufrivillig, hun som får hodet kuttet i to vertikalt i nærbilde osv...) :wow:

* Alone in theD ark (ingen anelse hva de tenkte med de tre andre)

* Alone in the Dark 4: The New Nightmare i begynnelsen når man kun har en lommelykt å forsvare seg med...

* Resident Evil 2 (klart beste i serien, selv Resi 4 er elendig i forhold. Akkurat det sier jo ikke mye da jeg synes Resi 4 er svært dårlig, men likevel.)

I tillegg har vi jo System Shock'ene, Doom 3 når radioen bryter sammen, Silent Hill 1-3 og så videre, men de er jo nevnt alt for mange ganger allerede.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Saksemorderen ! ! spill på Ps1 :)

husker så godt når vi var små haha, gjemte oss nærmest bak sofan :p

(tror det heter Clock tower)

Hehe jeg tror du kan finne det på noen sider eller så kan du da søke det opp, for jeg tror du kan laste det ned til PC hvis du vil da

Lenke til kommentar

Hidden Source, FPS teambasert spill. Mod til HL2, creepy å løpe rundt og finne han ene som er Hidden. Har hatt ett par episoder nå hvor jeg har fått den klassiske musa som snurrer alle veier takket være flink Hidden. Etter en time med spilling er jeg rimelig shaky :p

Endret av MrBone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...