herzeleid Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Demoen til hl oposing forces skremte meg utrolig mye Pappa snek seg bak meg med en forferdelig kraftig fløyte, jeg trodde jeg skulle dø. Ellers så var det ganske skummelt å ha løpetrening med laget i skogen i sted Lenke til kommentar
Madsy Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Som andre nevnte, AvP1 til PC er jo rimelig skummelt takket være motiontrackeren. Jeg må også slå et slag for System Shock-serien, "I have no mouth and I must scream", "Dark Seed" og "Catacomb Abyss 3D" Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har dessverre ikke spilt så mange skumle spill, men ble veldig frista til å kjøpe meg et til pc nå ja! Husker at Max Payne til pc var litt creepy innimellom da.. Og et dinosaur spill jeg spilte for mange år siden.. Dino Crisis! Har aldri vært så nervevrak som når jeg spilte Dino Crisis xD Går fremover en gang og tror alt er trygt helt til du kommer til andre siden, men jaggu hopper det en raptor inn gjennom vinduene Vet ikke hvordan det hadde vært å spille det idag, men kunne godt gjort et forsøk. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg smekka akkurat på Silent Hill 4, fy ¤¤¤¤ det er å blir ekkelt selvom grafikken hinker litt. Må prøves av dere som ikke har! Lenke til kommentar
Patney Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Grafikken er kjempebra da. Når jeg spiller spill vurderer jeg grafikken etter konsollen den er på. Spillet er veldig skummelt hvis man spiller alene i mørket, men det slår ikke toeren Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Grafikken er kjempebra da. Når jeg spiller spill vurderer jeg grafikken etter konsollen den er på. Spillet er veldig skummelt hvis man spiller alene i mørket, men det slår ikke toeren 2ern er helt jævlig. på skrekk måten altså.Klarer ikkje spille det, får helt nerve sammenbrudd. ganske synd i og med at det virker helt fantastiks :/ Endret 15. november 2007 av Skogslik Lenke til kommentar
x3ptr Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Skummleste spille jeg har spillt. klart drømmefall, freaky jente som popper opp her og der. Skummle troll som løper etter deg i huler. grøss:P Jeg høres vel ikke lettskremt ut? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ravenholm i HL2 er helt jævlig. Grunnen til at jeg aldri kommer gjennom det spillet Ellers kommer jeg ikke på noe spesielt skummelt som jeg har spilt. Har vel skvettet en del her og der av trivielle ting. Styrer vanligvis unne skumle spill. Orker det rett og slett ikke Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Facehuggere i Alien vs Predator (originalen) Edderkoppjævlene i Thief 1 System Shock 1&2 - Generelt freaky stemning Elvira på gode gamle Amigaen... men da var jeg tross alt ikke gamle skrotten. Lenke til kommentar
DeathSin Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Facehuggere i Alien vs Predator (originalen)Edderkoppjævlene i Thief 1 System Shock 1&2 - Generelt freaky stemning Elvira på gode gamle Amigaen... men da var jeg tross alt ikke gamle skrotten. Hvet du hvor man kan få kjøpt det? Fikk lit lyst til å prøve det! Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Ravenholm i HL2 er helt jævlig. Grunnen til at jeg aldri kommer gjennom det spillet Ellers kommer jeg ikke på noe spesielt skummelt som jeg har spilt. Har vel skvettet en del her og der av trivielle ting. Styrer vanligvis unne skumle spill. Orker det rett og slett ikke Kødder du med meg jeg er 12 år og jeg kommer meg ikke forbi ravenholm fordi det er vansklig ikke skummelt! Skamm deg voksen mann redd for noen head crabs, Oblvion er mer skummelt i hvertfall i det mareritt questet. Endret 9. desember 2007 av momyboy Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Skamm deg voksen mann redd for noen head crabs, Oblvion er mer skummelt i hvertfall i det mareritt questet. Hva med at du holder kjeften din om at andre folk skal skamme seg fordi de syns noe er skummelt som du ikke syns. Alle er redde for forskjellige ting, noen syns D3 er skummelt, noen syns Raveholm er skummelt. Blir alt for dumt å be folk skamme seg for noe du er uenig i. Idiot. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Ravenholm i HL2 er helt jævlig. Grunnen til at jeg aldri kommer gjennom det spillet Ellers kommer jeg ikke på noe spesielt skummelt som jeg har spilt. Har vel skvettet en del her og der av trivielle ting. Styrer vanligvis unne skumle spill. Orker det rett og slett ikke Kødder du med meg jeg er 12 år og jeg kommer meg ikke forbi ravenholm fordi det er vansklig ikke skummelt! Skamm deg voksen mann redd for noen head crabs, Oblvion er mer skummelt i hvertfall i det mareritt questet. Oh, tøff1! Folk reagerer forskjellig. Greit å være litt skvetten da, slik at man faktisk er 100% med i spillet! Er faktisk litt uggin stemning i noen deler av Crysis btw... Endret 9. desember 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg er av den lettskremte typen, og deler av Bioshock skremte faktisk meg.. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ravenholm i HL2 er helt jævlig. Grunnen til at jeg aldri kommer gjennom det spillet Ellers kommer jeg ikke på noe spesielt skummelt som jeg har spilt. Har vel skvettet en del her og der av trivielle ting. Styrer vanligvis unne skumle spill. Orker det rett og slett ikke Kødder du med meg jeg er 12 år og jeg kommer meg ikke forbi ravenholm fordi det er vansklig ikke skummelt! Skamm deg voksen mann redd for noen head crabs, Oblvion er mer skummelt i hvertfall i det mareritt questet. Skamm deg pga frekkhet og pga du ikke kommer videre. Lenke til kommentar
yahord Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Skamm deg voksen mann redd for noen head crabs, Oblvion er mer skummelt i hvertfall i det mareritt questet. Hva med at du holder kjeften din om at andre folk skal skamme seg fordi de syns noe er skummelt som du ikke syns. Alle er redde for forskjellige ting, noen syns D3 er skummelt, noen syns Raveholm er skummelt. Blir alt for dumt å be folk skamme seg for noe du er uenig i. Idiot. Herregud for en hissigpropp. Ta deg sammen, gutten er jo bare fleipete. Lenke til kommentar
sirkrelian Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Skamm deg voksen mann redd for noen head crabs, Oblvion er mer skummelt i hvertfall i det mareritt questet. Hva med at du holder kjeften din om at andre folk skal skamme seg fordi de syns noe er skummelt som du ikke syns. Alle er redde for forskjellige ting, noen syns D3 er skummelt, noen syns Raveholm er skummelt. Blir alt for dumt å be folk skamme seg for noe du er uenig i. Idiot. Hahaha. Herregud, er det mulig?! For en reaksjon... Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Phantasmagoria. Fine filmsekvenser. Kom aldri gjennom det spillet fordi siste CDen var så ripete. Det var da 486 SX25, 4mb ram, 250mb hd og soundblaster AWE32 var stort. AVP som marine. Kommer ikke på noen flere for øyeblikket. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 F.E.A.R. mørketid, helt mørkt i rommet, høy lyd. gummelt. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) ingen tvil her, Alien VS Predator 2 er det desidert skumleste spillet jeg har spilt.. F.E.A.R når det ikke opp til anklene engang. å være marine med radar der du ser om det er aliens rundt deg. du går rundt i en mørk forlatt base, helt stille, og så begynner radaren: pip.... pip.... pip : det er noen ganger HELT mørkt, så du er nødt til å bruke lommelykt på de forlatte basene, det var motbydelig litt crappy grafikk mot for det som er i dag, kan vel sammenlignes mot HL1 grafikk, men fy for et digg spill . Endret 13. desember 2007 av Simkin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå