Patney Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Fortsatt passer det ikke inn her, KOMISK? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 F.E.A.R spillene vil nå jeg si. Man må jo passe på å få en nasty stemning og. Av med lys, volum på fullt og full konsentrasjon. Må inrømme at jeg skvetter noen ganger da ja.. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Fortsatt passer det ikke inn her, KOMISK? Herregud da, jeg sa jo bare at jeg blei skremt av den episoden. Blir du så irritert bare fordi det var noe om WoW? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Resident Evil 4 er nok det spillet jeg har grøsset mest av. Får bestandig en skikkelig bad feeling når du hører en motorsag bli fyret opp og det kommer en gærning mot deg med en striesekk tredd over skallen - forhåpentligvis har du noen patroner igjen til hagla. "brrr" Andre grøsser favoritter var/er: Doom, Doom II, Doom 3 + Ressurection of Evil RE2 Mange fine tips her i tråden, har sans for "spennende" spill Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Du kan spille spillet med en emulator, spillet kom ut til C64, så hvis du er av den yngre generasjonen får du sikkert ikke så mye spilleglede av det. aha, så antar det er svart hvitt og så vitt man ser hva som er på sjermen? synd... :/ Neida, det er farger. Om du er nysgjerrig kan du finne noen screenshots og filmer fra spillet på linken under. Ikke glem å låne et halvt minutts øretid til mp3fila nederst på siden, det er et utdrag av tittelmelodien i en moderne mixversjon. Like fortryllende som den er illevarslende. >>>http://www.monroeworld.com/forbiddenforest/media.htm (Når det er sagt, husk at spillet ble laget for nær 25 år siden. ) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 hehe, kan ikkje helt se hvordan man kan bli skremt av det men Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Kiss psyco circus (tror jeg det hette) Og clive bakers undying!! Lenke til kommentar
Ximo Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Første skrekkopplevelsen med et spill må ha vært Wolfenstein Senere var det Doom som ga meg grøssninger. Første gang jeg spilte Half-Life var jeg også temmelig anspent, men da satt jeg alene i mørket i en stor industriell bygning (kan forklares) og spilte til langt på natt.. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Er overrasket over at ingen har nevnt Bioshock her. Det var ikke generelt creepy hele tida å spille gjennom, men man fikk mange klaustrofobiske opplevelser og opplevde at hjertet dunka mange ganger Lenke til kommentar
Airbeam Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg var ikke særlig fan av Clive Barker's Undying. Huska jeg satt og gama det en vinternatt i 2003, med surround annlegg og hele pakka. dæven det var festelige greier. Lyde var enormt god. skummelt god for og være presis. Spillet fikk meg til og grøsse, historien og selve spillbarheten var godt gjennomtenkt. iværtfall i den tiden. Spiller jeg det nå ler jeg bare og sier til meg selv. dette var da ikke så skummelt. bra spill dog med dyster og nervepirrende attmosfære. Lenke til kommentar
DeathSin Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det kommer anm på hva du mener med skummelt det finnes flere forskjelige veier å bli redd for ting... Jeg blir jo til og med redd for min egentlig lille søstrer mange ganger, det er det jeg kaller skumelt. Og de spilla som egnetlig skal være skumle er bare veldig underholdene syntes da jeg. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 doom3 er det skummleste spillet jeg har spillt i alle fall.. bare synd at det har komme så få skrekk spill etter det kom.. savner den type spill giev Doom 4 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Nå får vi jo snart Condemned 2 til X360, i alle fall. Håper det blir minst like skummelt som orginalen. Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 hehe, kan ikkje helt se hvordan man kan bli skremt av det men De beste grøssene er de som oppstår i ditt eget hode, vettu. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Nå får vi jo snart Condemned 2 til X360, i alle fall. Håper det blir minst like skummelt som orginalen. ja, ser frem til det Lenke til kommentar
DeathSin Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Nå får vi jo snart Condemned 2 til X360, i alle fall. Håper det blir minst like skummelt som orginalen. ja, ser frem til det Er det bare X360 eller er det også for PC? Jeg orker ikke å kjøpe meg X360 på grun av 1 spill... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Kommer nesten garantert på PC også Lenke til kommentar
Blodnewb Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 F.E.A.R spillene vil nå jeg si. Man må jo passe på å få en nasty stemning og. Av med lys, volum på fullt og full konsentrasjon. Må inrømme at jeg skvetter noen ganger da ja.. Må si meg fullt enig, de spillene er det beste jeg har spilt innen skrekksjangeren. Får en god del skrekk med lite lys, sent på kvelden og full lyd på surrounden.. Lenke til kommentar
Sleuth Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Må vel være HL2+Episode 1 & 2 Hvertfall når du er i Ravenholm Dritskummelt når plutseli det kommer ting hoppans på deg Vekker hvertfall no jævli Lenke til kommentar
AlexanderH Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 For en som er livredd for edderkopper er det Dark Messiah som har klart å skremme livskiten ut av meg mest effektivt. Løp som en helt gjennom gjennom et av brettene hvor de så og si kom kravlende ut av veggene, og prøvde så godt jeg kunne å ikke se ned. Kom endelig til stedet hvor man klatrer oppover innsiden av et gammelt tårn ved hjelp av pil, bue og tau. Etter å ha nådd opp til en sikker avstand (trodde jeg) stoppet jeg for save eller noe, for hvem skulle vel trodd at edderkopper kunne klatre?! Kort fortalt hørte jeg plutselig den ekle lyden beista pleide å lage, før en fylte hele skjermen min. Hylte som en gris og kastet tastaturet i taket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå