Coraxx Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 fear uten tvil det er faen ikke morsomt en gang. jeg har spilt spill i laaaange tider, men hallo? jeg klarer ikke spille det. du labber ned en gang og du vet der noe faenskap i enden Lenke til kommentar
Howie-O Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Dere som sier at fear er verdens skumleste spill har ikke prøvd ut mange andre skrekk spill. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Enig med Howie-O. Flesteparten her sier FEAR, selvom det er et ganske standard spill. Spill Silent Hill, Forbidden Siren eller Project Zero/Fatal Frame. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Oh yes, Project Zero er sinnssykt skummelt. Eneste spillet jeg ikke klarer å spille alene på nattestid. Men jeg må innrømme at også F.E.A.R. er veldig skummelt. Såfremt man spiller det riktig. Lenke til kommentar
RevX Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Det meste som har med små, svarthåra, bleike jenter å gjøre er for min del fantastisk kjedelig. Greit nok, The Ring var creepy i sin tid, men dette tar bare av. F.E.A.R er et bra skytespill, men som grøsser feiler det totalt. Har spilt litt Rule of Rose nå, og det er skummelt så det holder. Ingen spøkelser, ikke noe overnaturlig, bare rein, jordnær skrekk. Endret 4. oktober 2007 av RevX Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 jeg har spilt silent hill 2 på ps 2 , det var skummelt men spennede gøy. fear er skummelt på en måte at jeg ikke takler det. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Har spilt litt Rule of Rose nå, og det er skummelt så det holder. Ingen spøkelser, ikke noe overnaturlig, bare rein, jordnær skrekk. 9634202[/snapback] Hvor fikk du tak i det? oO Trodde ikke det var gitt ut i Europa, utenom et par land (2-3 land) ellerno snær? Og jeg er enig med deg ang. F.E.A.R, det er et halvbra skytespill, men det er ikke skummelt for 5 øre. Endret 4. oktober 2007 av Lodvgs1 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg tror jeg aldri har spilt et helt Silent Hill spill, men jeg så film, og den syntes jeg var undervurdert på det groveste. Sinnsykt bra skrekkfilm. Kan tenke meg at den kunne vært ganske skummel i spillvariant. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg tror jeg aldri har spilt et helt Silent Hill spill, men jeg så film, og den syntes jeg var undervurdert på det groveste. Sinnsykt bra skrekkfilm. Kan tenke meg at den kunne vært ganske skummel i spillvariant. 9641007[/snapback] Filmen er faktisk ikke skummel i det hele tatt sammenlignet med spillene Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Silent hill 2 er vertfall jævligt(jævligt som i skummel) Klarer ikkje spille det her. spiller son 10 minutt om gangen, da må eg legge det fra meg. Lenke til kommentar
RevX Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Har spilt litt Rule of Rose nå, og det er skummelt så det holder. Ingen spøkelser, ikke noe overnaturlig, bare rein, jordnær skrekk. 9634202[/snapback] Hvor fikk du tak i det? oO Trodde ikke det var gitt ut i Europa, utenom et par land (2-3 land) ellerno snær? Og jeg er enig med deg ang. F.E.A.R, det er et halvbra skytespill, men det er ikke skummelt for 5 øre. 9639026[/snapback] Ebay. Egentlig forstår jeg ikke hvorfor spillet blir forbudt så mange steder. Det er skummelt ja, men ikke SÅ skummelt. Skal vedde for at det har noe å gjøre med typen skrekk, siden RoR har langt mer naturlig skrekk enn mange andre spill. Men det er pokker så irriterende når noen skal bestemme hva som er best for deg eller ikke. Hurra for internett sier nå jeg! Endret 5. oktober 2007 av RevX Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har spilt litt Rule of Rose nå, og det er skummelt så det holder. Ingen spøkelser, ikke noe overnaturlig, bare rein, jordnær skrekk. 9634202[/snapback] Hvor fikk du tak i det? oO Trodde ikke det var gitt ut i Europa, utenom et par land (2-3 land) ellerno snær? Og jeg er enig med deg ang. F.E.A.R, det er et halvbra skytespill, men det er ikke skummelt for 5 øre. 9639026[/snapback] Ebay. Egentlig forstår jeg ikke hvorfor spillet blir forbudt så mange steder. Det er skummelt ja, men ikke SÅ skummelt. Skal vedde for at det har noe å gjøre med typen skrekk, siden RoR har langt mer naturlig skrekk enn mange andre spill. Men det er pokker så irriterende når noen skal bestemme hva som er best for deg eller ikke. Hurra for internett sier nå jeg! 9644883[/snapback] Spillet ble forbudt pga. at det involverte mindreårige jenter, vold og sadomasochisme (eller var det bare sadisme?), så vidt jeg husker. Hvor mye betalte du for det? Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 har ikke noe fast skummelt spill men liker ikke når jeg vet at jeg kommer til å bli skremt rett rundt hjørnet xD Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Kanskje litt sært, men synes oblivion er ganske skummelt til tider Mest stemningen som gjør det, ikke sånn veldig grøss men... Kanskje noen skjønenr hva jeg mener og kan formulere seg litt bedre Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Kanskje litt sært, men synes oblivion er ganske skummelt til tider Mest stemningen som gjør det, ikke sånn veldig grøss men... Kanskje noen skjønenr hva jeg mener og kan formulere seg litt bedre 9651609[/snapback] Som nevnt tidligere så gikk det frysninger nedover ryggen da man skulle gjøre sånne nattmission. Det gjaldt spesielt den Will-o-wisp gruven. Lenke til kommentar
SleepHead Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg har spillt doom 3 og alle silent hill og resident evil spillene. Men F.E.A.R var desidert værst! rene hel***** når du spiller alen i kjelleren i mørket. Lenke til kommentar
Labba Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Noen som har nevnt, Phantasmagoria 1&2, Gabriel Knight - A beast within.. Forutsetningen for om ett spill skal være skummelt bestemmer du vel egentlig selv... Det er forskjell på og sitte alene, mørklagt rom og myyye lyd... mot og sitte og tygge toy sammens med 3 andre skrotinger og være eplekjekk.. Min favoritt på skummlefronten er i så måte er Phantasmagoria 1, men det har vel muligens med forutsetnigene og gjøre.. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Oh yes, Project Zero er sinnssykt skummelt. Eneste spillet jeg ikke klarer å spille alene på nattestid. Men jeg må innrømme at også F.E.A.R. er veldig skummelt. Såfremt man spiller det riktig. VÆR STILLE! Jeg HATER PZ, jeg skvetter som bare det Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg har spillt doom 3 og alle silent hill og resident evil spillene.Men F.E.A.R var desidert værst! rene hel***** når du spiller alen i kjelleren i mørket. FEAR er jo ikke skummelt i det heletatt! Det er heller ikke Doom3 for den saks skyld. Nei, ingen spill har vært så skumle som Silent Hill 2 da det var nytt og jeg satt alene på gutterommet og spilte. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg skvatt på Hellgate London istad, kom en svær dude med et gedigent sverd bak meg :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå