Crazy_Man Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 spill det på midnatt og sørg for å ha ingen i nærheten. åja, husk å slå av alle lysene slik at pc skjermen er eneste lyskilde Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 resident Evil var bra FØR 4 kom ut, det ødla alt med at de putta ut gamle storkåte bondeknøler som går etter deg og ikke ZOMBIER! RE Var best fra 1 til Outbreak file 2! F.E.A.R Er jo passe skvettenes, jeg skvetter litt, men jeg kommer ikke lenger, jeg er på den første gangen det er monstre og ikke soldater, de monstrene som blir usynlige og hopper på deg vettu Trengte ikke og skjule dette antar jeg... Og Project Zero. Husker jeg skvatt som et HELV***** da jeg gikk gjennom en dør og en dame hadde noe og si mitt i døra xD Finnes Project Zero til pc? Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 resident Evil var bra FØR 4 kom ut, det ødla alt med at de putta ut gamle storkåte bondeknøler som går etter deg og ikke ZOMBIER! RE Var best fra 1 til Outbreak file 2! F.E.A.R Er jo passe skvettenes, jeg skvetter litt, men jeg kommer ikke lenger, jeg er på den første gangen det er monstre og ikke soldater, de monstrene som blir usynlige og hopper på deg vettu Trengte ikke og skjule dette antar jeg... Og Project Zero. Husker jeg skvatt som et HELV***** da jeg gikk gjennom en dør og en dame hadde noe og si mitt i døra xD Finnes Project Zero til pc? 9375386[/snapback] Prøv Condemned du Lastet ned demoen på Xbox Live, spilte til den første psychoen dukket opp - og deretter slo jeg av 360'n Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Er det demo til Ps3 da? Hari kke super pc heller! Lenke til kommentar
Patney Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 resident Evil var bra FØR 4 kom ut, det ødla alt med at de putta ut gamle storkåte bondeknøler som går etter deg og ikke ZOMBIER! 9375386[/snapback] Du suger. Jeg synes alle eier (bortsett fra spinoffs som outbreak(men jeg liker Code: Veronica, ville ikke kalt det en SPINOFF)), og folka i RE4 er da zombier, bare litt annerledes, slik at de ikke er hjernedøde og dumme. Nå er de intelligente, et mer dynamisk RE-spill. Jeg likte det så absolutt, MEN jeg håper ikke de slutter med de gode gamle RE-spilla heller. Men det tror jeg faktisk de gjør Gleder meg til RE5 da! Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Eneste spillene som har kommet innenfor min "skrekk" liste er: Resident evil 1...Spilte det når jeg var 7 år, plutselig kommer zombier og biter av meg hodet?! de ligna jo på mennesker, hadde jævla mange sov i mamma og pappas seng fram til 10 års alderen....BARE PÅ GRUNN AV RESIDENT EVIL Og så har du F.E.A.R. Jeg hater mørke ting...Spesielt mørke små jenter med overnaturlige evner... Menne, har spilt doom 3 og begge half-life spillene...Har også spilt silent-hill.... Kan ikke si at noen av de er skremmende... Men en ting er rart....Resident evil gjorde at jeg liker zombie spill og sånt driiiit mye, takk capcom =) ps. Yndlings skyteren min så langt er F.E.A.R. elsker det spillet... Lenke til kommentar
Patney Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Men en ting er rart....Resident evil gjorde at jeg liker zombie spill og sånt driiiit mye, takk capcom =) haha, samma her. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Prøv Condemned du Lastet ned demoen på Xbox Live, spilte til den første psychoen dukket opp - og deretter slo jeg av 360'n Damn så nig jeg er med deg, har spillet ennå, mage skvettestunder der! DRIT bra spill da Lenke til kommentar
Metal_Man Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Prøv Condemned du Lastet ned demoen på Xbox Live, spilte til den første psychoen dukket opp - og deretter slo jeg av 360'n Damn så nig jeg er med deg, har spillet ennå, mage skvettestunder der! DRIT bra spill da 9402430[/snapback] Condemned er vilt fett. Har runda det to ganger nå; det var ganske vrient på "hard" i vanskelighetsgrad, men absolutt verd en ekstra runde i 360en. Condemned 2: Bloodshot skal visst være veldig mye større, og ser ekstremt barskt ut. Når jeg så bildene fra spillet fikk jeg samme ansiktsuttrykk som en nyfødt baby i en toppløs bar! Måååå ha pupp/condemned 2! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 resident Evil var bra FØR 4 kom ut, det ødla alt med at de putta ut gamle storkåte bondeknøler som går etter deg og ikke ZOMBIER! 9375386[/snapback] Du suger. Jeg synes alle eier (bortsett fra spinoffs som outbreak(men jeg liker Code: Veronica, ville ikke kalt det en SPINOFF)), og folka i RE4 er da zombier, bare litt annerledes, slik at de ikke er hjernedøde og dumme. Nå er de intelligente, et mer dynamisk RE-spill. Jeg likte det så absolutt, MEN jeg håper ikke de slutter med de gode gamle RE-spilla heller. Men det tror jeg faktisk de gjør Gleder meg til RE5 da! 9376770[/snapback] Ja... Men det er jo mye gøyere med hjerneløse zombier enn "zombier(som du kalte det)" med høygaffel og slik, mye mer morro når de spiser deg Men jeg håper det blir mer hjernedævve zombier Det er det som er morro synes jeg! Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hjerneløse zombier som spiser deg har vell mer skrekk faktor en folk som dreper deg og lar deg ligge...? Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Savner fler krypdyr og skumle dyr generelt i Resident Evil. Husker de mega edderkoppene som du fikk etter deg i Resident evil, og de hunde "valpene" i Resident evil 2. Endret 1. september 2007 av Samegerilja Lenke til kommentar
asad Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det virker som bioshock muligens havner på lista. Har hittil vært borti noen JÆVLIG skumle øyeblikk. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 FEAR, uff den lille jenta kan ødelegge et uskyldig barnesinn Lenke til kommentar
Rogev Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Husker da jeg spilte Doom 1 eller 2 da jeg var liten. må ha vært seks eller sju år da. ifølge mamma gjemte jeg meg under databordet etter den første kampen med motorsaga. haha! Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Project Zero er veldig skummelt egentlig... Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Siste ordentlige skumle spillet er vell Resident Evil 1 og 2. Du kommer rundt et hjørne rett etter å ha drept en horde med zombier så aner du ingenting annen en fred og ro så.... BANG! der står en zombie mener det har aldri vært så redd i hele mitt liv! fryktelig spill huff! Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Må nesten slå et slag for de rundt 30. Det første "Alone In The Dark" var faktisk veldig skummelt til den tiden å være. I tillegg må jeg innrømme at jeg skvatt veldig godt når lysene slukker i tunnellen på et av de første brettene av det originale "Unreal". Av spill som har kommet den siste tiden må selvsagt F.E.A.R. og BioShock nevnes som eksempler på spill med veldig skumle (og/eller ekle) scener. Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Btw. nytt F.E.A.R. Spill kommer... Perseus Mandate .... google it. F.E.A.R. er konge (yndlings singleplayer spillet mitt) Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Doom 3 trur dere glemte den :=) hehe nei fear er det skummleste spillet eg har testa.Hu der lille jenta som springer rundt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå