asad Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Synes ikke Silent Hill 2 er noe skummelt i det hele tatt.Jeg må si at jeg klarer ikke å spille F.E.A.R. i mer enn kanskje en halv time før jeg MÅ skru av... Blir rett og slett mye. Men noe som derimot fikk meg til å (nesten) tisse i buksa var Project Zero 2: Director's Cut.. Fy faen, så redd har jeg ikke vært i hele mitt liv. Spilte det i en time, og har ikke spilt det siden den gangen. Selv på dagtid med alle lys på, og gardinene åpnet... Fortsatt pisser jeg på meg selv!! Er det noen andre her som har prøvd dette spillet? 9291331[/snapback] Nei, men nå MÅ det jo prøves :!: Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Støtter "Aliens versus Predator", som Marine... Dutt. Dutt... Dutt Djuditt! Djudtt! Djudditt-Djudditt-Djuddit-DJUDD-DJUDD-DJUDD*BAMBAMBAMBAMBAM**Shreehhhhhfssf**BAMABMABABAAMAMMAMAaaaaaaaa-** Tror jeg vekket foreldrene mine noen ganger midt på natta når musa og tastaturet hoppet på skrivebordet og jeg febrilsk forsøkte å redde livet... Seriøst!! Hjertekompresjoner og frisk luft, samt masse drikke..! Endret 25. august 2007 av Andre1983 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Bioshock er noenlunde skummelt, ja. Ikke så mye "in-your-face"-taktikk fra utviklerne som god og gammel stemningsoppbygning. Meget god bruk av lydeffekter og bakgrunnsmusikk, samt lyssetting! Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Enig. Har spilt gjennom BioShock, og spillet har hatt sine øyeblikk der jeg skvatt nå og da, mest gjennom små overraskelsesmomenter - og ikke tale om at det spillet skal sammenliknes med FEAR og Condemned som skremmer i hytt og pine med småjenter og hallusinasjoner! Lenke til kommentar
Ninjajedi Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Har ikke gidda å lese gjennom alle enda... men har enda ikke sett noe til Ravenholm brettet på Half-Life 2. Har aldri følt en så sterk desperasjon for å komme meg vekk som når en "fast headcrab zombie" står å slår på deg. For ikke å snakke om når to gjør det mens en annen zombie kaster "headcrabs" etter deg.. EDIT: Folk hadde nevnt Ravenholm, og noen synes ikke det var skummelt. Vel, jeg ble skremt i F.E.A.R. da man pluteselig ser den ekle jenta bare gå forbi deg. Avinstalerte hele greia på stedet. Lettskremt ftw HATER HEADCRABS! Endret 26. august 2007 av Ninjajedi Lenke til kommentar
nullet6 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 F.E.A.R var skummelt syntes jeg.... Condemned er også syyykt skummelt... Det som var værst på fear forklarer jeg her... De som ikke har spilt fear kan miste en skvetting av å vite det på forhånd... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Når man skal gå ned en stige, så står hu jenta der når du snur deg og når du komer ned er han uber badguy'en der. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg tror nok F.E.A.R pg Condemned topper listen hos meg ihvertfall. Men den høsten når jeg satt opp om natten og vandret gjennom Ravenholm for første gang kvapp jeg nok ett par ganger Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Fear eller Condemned funka ikke så bra på meg, skvatt en ganger eller to, men skvatt mye mer av f.eks Doom 3. Silent Hill spillene, hvertfall 2 og 3, var creepy hele veien gjennom for meg. Kommer til å få problemer med den kommende SH, spesielt nå som grafikken blir så bra. Lenke til kommentar
deusex Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Silent Hill 3 på en stor TV med bra og høy lyd, med lysene av og gardinene trukket for, er skikkelig skummelt. Er en del år siden jeg runna det sist, så er usikker på om jeg synes det er like skummelt nå. Ellers er Project Zero-spilla, og da særlig 2'ern, veldig skumle. Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Jeg lever meg veldig inn i denne typen spill, og liker å bli litt skremt. F.E.A.R og Condemned tror jeg er de to skumleste spillene jeg vet om, skvatt noen ganger der ja. Når Doom 3 kom var det ganske skummelt det og må jeg si... Bioshock var ikke direkte skummelt, bare litt småekkelt, men det er et av de beste spillene jeg har spilt på lenge Endret 26. august 2007 av mortenmm Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 System Shock 2 og Realms of the haunting, som nevnt tidligere. Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Jeg har ikke klart å spille mer enn den første halve timen av AvP 2 som marine. Jeg har installert den noen ganger, og så feiget ut like etter første møte med aliens. På tide med et nytt forsøk snart. Det er fordi aliens er så kjappe, og vanskelige å se i mørket. Det føles totalt håpløst at jeg skal kunne lykkes med oppdraget. Og radaren, som liksom skal være til hjelp, gjør spillet uutholdelig. Jeg har rundet både F.E.A.R, Doom 3, og HL2, så jeg er ikke totalt feig. Men AvP 2... grøss. Endret 26. august 2007 av emacoolit Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg hørte på pianomusikken fra "The Sims 1" for å roe hjertet mens jeg spilte Condemned... Jeg har opplevd skumlere ting enn dere alle, og Condemned er på topp 3 hos meg Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Obscure må nok være det skummleste jeg har spillt, ettersom jeg syntes doom 3 var nokså dårlig og uskummelt for og si det på den måten.. likte ikke historien og det var tross alt skummelt være virkelighet, det eneste som ikke var virkelig het var at en eller annen flue muterte mennesker til store vesner.. Lenke til kommentar
OnklCB_94 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) "..."det eneste som ikke var virkelig het var at en eller annen flue muterte mennesker til store vesner 9371722[/snapback] Jaså..? Hva er det som er virkelig hett for deg, da? Endret 27. august 2007 av OnklCB_94 Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Counter-Strike er det skumleste jeg har spillt! Noen ganger skvetter jeg så inn i helv**** at jeg hopper opp fra stolen!! Endret 27. august 2007 av wwwerner Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Counter-Strike er det skumleste jeg har spillt! Noen ganger skvetter jeg så inn i helv**** at jeg hopper opp fra stolen!! 9372803[/snapback] Då må du seriøst vurdere F.E.A.R!! Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Counter-Strike er det skumleste jeg har spillt! Noen ganger skvetter jeg så inn i helv**** at jeg hopper opp fra stolen!! 9372803[/snapback] Då må du seriøst vurdere F.E.A.R!! 9372883[/snapback] Hehe, kunne nok vurdert det, om jeg hadde god nok pc... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå