Ravakek Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 The Sims. Fyfaen inst i satan. NÅR NÅN DØR OGSÅ KJEM SPØKELSET Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Må nevne 3 spill jeg også gitt: - F.E.A.R : Var en del ganger hvor jeg og en kamerat skvatt som bare pokker, men etterhvert så blir man litt vandt til det....Men husker jeg kasta kontrolleren i lufta og skreik til første gang du møter en Watcher....Så bare et glimt som løp i ,ørket og så skulle jeg inn på et lite kontor for å sjekke en tlv. Ser litt "strøm-linjer" på veggen men bryr meg ikke, og 1 sekund senere så viser han seg på veggen og jeg trykker start og venter -Condemned: Creepy! All I have to say....Mall level var et realt helvete! Men moro:D - Silent Hill 1: Klassiker på "survival-horror" fronten. RE serien er knallbra den også, men Silent Hill er mer skummelt mtp. lyder, musikk og stemning. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Har skrevet i denne tråden tidligere, men etter å ha lest den igjen, må jeg medgi at Zelda: Ocarina of Time -> Phantom Ganon-bossen skremte livet av meg da jeg spilte det for ti år siden. Det førte til at jeg var redd for nesten alle bosser etter det Bongo-Bongo var også ekkel 9022082[/snapback] lol det er jo redeads som er det SKUMLE. Den ekle hvite klumpen... Eller var het den noe annet? De brune zombiene er fæle de og 9027234[/snapback] De også. Men om du husker hvordan du fikk tak i Lens of Truth i OtT, da husker du vel den skapningen som voktet den....? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Har skrevet i denne tråden tidligere, men etter å ha lest den igjen, må jeg medgi at Zelda: Ocarina of Time -> Phantom Ganon-bossen skremte livet av meg da jeg spilte det for ti år siden. Det førte til at jeg var redd for nesten alle bosser etter det Bongo-Bongo var også ekkel 9022082[/snapback] lol det er jo redeads som er det SKUMLE. Den ekle hvite klumpen... Eller var het den noe annet? De brune zombiene er fæle de og 9027234[/snapback] De også. Men om du husker hvordan du fikk tak i Lens of Truth i OtT, da husker du vel den skapningen som voktet den....? 9028201[/snapback] Jeg husker ikke hvordan, men var ikke det den stygge, hvite greia? Og jeg husker de hendene, de var ille. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Ja, nettopp den jeg snakker om. Horribelt ansikt var det også, hadde hørt mye om den fra en kompis som også holdt på med OoT, så jeg gruet meg når jeg nærmet meg døra som førte inn til arm-fyren.. Edit: "Dead hands" kalles han. Endret 8. juli 2007 av tOmma- Lenke til kommentar
Patney Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) De het dead hand, fant ingen bilder på google. Men de var skumle. (lol ti minutter for sent) husker også at jeg syntes de her var skumle. Hver gang jeg løp rundt i Hyrule Field, og de kom etter meg med de store, skarpe "bladene" Fant et par utydelig bilder. Nintendo burde prøve seg på skrekkspill, og det skulle vært en dead hand i TP og Endret 8. juli 2007 av Patney Lenke til kommentar
DictaPhone Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 resident evil 1 fra 1996 er fortsatt et av de mest atmosfæriske grøsser spill. psx versjonen av doom er fantastisk og, nydelig soundtrack. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Husker første gang jeg spillte OoT (Gikk vel i andre) så var det den reklamen i begynnelsen og jeg hadde volumet utrolig høyt, etter det vær gang jeg startet en ny sprang jeg ut av rommet og gjemte meg Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 prøvde å spille F.E.A.R. i mørket, i fem minutter... Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 prøvde å spille F.E.A.R. i mørket, i fem minutter... 9044964[/snapback] ... Og meir klarte ikkje du? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 kansje det var litt lenger, men to bass høyttalere og to diskant på hver sin side har en litt skremmende effekt... Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Det er kanskje ikke akkurat de skumleste spillene, men jeg husker jeg ble småredd og utrolig nervøs av å spille oddworld abe's oddyssee. Jeg var vel ganske lita da og levde meg veldig inn i spill. Satt å sparka ut i lufta og sånt Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Har vel nemd det før, men eg husker gjøymde meg bak eit skap kvar gong eg såg han her: Eg var vel ikkje meir enn 8-9 år. Eg husker ikkje so mykje av det. Lenke til kommentar
tyrann Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Soul Reaver 1 var skummelt. Så var det vel, undying. Lenke til kommentar
Strongbad Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 The Cradle i thief 3..Jeg turte ikke spille igjennom det brettet, surt å måtte gi opp på nestsiste brett. Har noen nervepirreden minner fra thief 1 også The cathedral fex... og når han er blitt tatt til fange av demonene ^^ Zombiene fra arx fatalis var også ganske ille. Alien vs. predator, spille som marine.. Har klart å runde det med predator og alien, men aldri tatt meg sammen til å runde det med marine Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Likte ikke gravgården i Return to Castle Wolfeinstein . Nesten jeg ikke turte å fortsette Endret 17. juli 2007 av Samegerilja Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 F.E.A.R! Pissa på meg hver gang hu lille jenta viste seg, eller i form av skygge... Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 sånn "pisse" blaut i boksa eller bare redd? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Vanskelig ironi bruk det der ja :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå