Gå til innhold

Skumleste spill EVER?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare legge til en liten kommentar når alle sier de syntes FEAR er skummelt. Spilt det selv også, og er ikke akkurat noe familiespill, men likevel, virker som FEAR er laget så man skal skvette mye, og få små "sjokk".

Syntes aldri det var noe i spillet som var virkelig skummelt, selvom jeg skvatt mye. :)

Lenke til kommentar
Sier bare Resident Evil-serien og F.E.A.R. skummelt :-S

Doom3 er også litt skummelt, men det skal e klare å fullføre i løpet av sommeren...

8749229[/snapback]

hehe husker på doom 3 da jeg skulle gå opp ei trapp da det sto en gjævel under trappetrinene,fy faen jeg var sikker på at jeg skulle få mitt første hjerteattak

Lenke til kommentar

runna fear for 1 uke siden. skvatt på slutten når plutselig jenta stod bak meg. jeg pleide vanligvis å være varsom når jeg snudde meg. men jeg tenkte ikke over det. og boom der var hun rett bak ryggen min :cry::p:)

Endret av BloodSpiller
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

En skummel ting er å spille Halflife 2 kl 2 i natta i ravenholm levelen. Ekkelt nok å høre et høyt skrik fra zombier, men springende gærne zombie folk... Det er grensen!

Resident evil 4 er skummelt i de første minutene, men senere blir det ikke så skummelt. Untatt den gamle bestmoren med motorsag. Der er det bare å springe så fort du kan!

Lenke til kommentar
Ja, hater når folk "Rusher dem" og ikke kommer i stemmninga og sitter og jabber hele tiden "Når blir det skummelt?Er dette skummelt?Nå ser det skummelt ut, støkker jeg?" os.v

9019181[/snapback]

Slik er det ofte når man ser skrekkfilmer med kompiser, de ler og flirer av skumle scener, *ohh så tøff vi er nå*.

Lenke til kommentar

Doom 3 er skummelt med masse skvett, hvertfall første gang jeg så meg i speilet på dass, med 5.1 lyd og nesten full guffe for og si det mildt. Fy faen jeg veit ikke hva det var, men jeg skvatt i hvertfall godt, etter det har jeg prøvd og rushet spillet for og bli ferdig, men da dævver jeg bare :mad:

Lenke til kommentar
Spør du meg er det ingenting som kan måle seg med Silent Hill.

9020315[/snapback]

Hør, hør.

Grunnen til at jeg rangerer Silent Hill-serien framfor spill som Doom 3, F.E.A.R (som ikke var skummelt i det hele og det store), Resident Evil-serien og denslags er at både Doom 3 og Resi-serien i stor grad baserer seg på å skremme deg ved å plutselig slenge fiender på deg, mens Silent Hill-serien går for et mer psykologisk aspekt, ved å bygge opp en ubehagelig stemning der det du IKKE kan se skremmer deg mer enn det du KAN se. SH-serien er også god til å benytte seg av lyd som et virkemiddel for å skremme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...