Gå til innhold

Skumleste spill EVER?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Silent Hill serien, helt klart.

Et mer psykotisk spill klarer du faktisk ikke å finne. Jeg og en kamerat gikk igjennom det sist sommer, vi spillte så og si 24/7.

Jeg syns nesten det er litt merkelig hvordan dere klarer å bli skremt/redde av

Doom 3. Jeg ble utrolig skuffa over det, jeg er vel ikke så langt i fra å gjennomføre det, men det har ikke pirret eller skremt meg en eneste gang.

Lenke til kommentar
Silent Hill serien, helt klart.

Et mer psykotisk spill klarer du faktisk ikke å finne. Jeg og en kamerat gikk igjennom det sist sommer, vi spillte så og si 24/7.

Jeg syns nesten det er litt merkelig hvordan dere klarer å bli skremt/redde av

Doom 3. Jeg ble utrolig skuffa over det, jeg er vel ikke så langt i fra å gjennomføre det, men det har ikke pirret eller skremt meg en eneste gang.

Vi er vel hard-barkinger som tåler en trykk, vi vett! :cool:

:p

Lenke til kommentar

synes AVP var litt skummelt ja... noen som husker quarantine da? (trur det var det det het...) det var dritskummelt... 9 cd-er trur jeg det var. åsså ødela jeg cd 1.. crap..... ellers finnes det i grunn veldig få, skikkelig skumle spill......

Lenke til kommentar

System Shock 2, AVP og Silent Hill-serien.

IMO synes jeg Doom 3 bare var skummelt i starten, så ble det så repiterende og forutsigbart hvor monstrene skulle spawne. Så vil vel ikke kalle D3 et av de skumleste spillene jeg har prøvd. Men igjen, det er jo bare min mening.

Lenke til kommentar

Det skumleste må vel være en av Silent Hill spilla. Alien vs Predator 2 kan også være skummelt som marine.

Doom 3 var skummelt i starten, men etter hvert begynte man å bli vant med å skyte ned stygge monster, så det er egentlig ikkje skummelt lengre.

Lenke til kommentar

CS er ganske skummelt, pga. grafikken og folka som spiller det. Far frysninger av assosiasjonene jeg har med cs... </mindre seriøst, men allikevel et poeng>

har så vidt spilt silent hill (tror det var 2 eren) på xbox og det var litt skummelt, og bra grafikk var det også (hvertfall til xbox å være).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...