LarZen Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Satt å spilte Fear ende istad...holdt på å dette av stolen!! Det er pokker meg ikke kødd engang. 28år og må slå av spillet for det freaks me to much...lol Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 The Legend of Zelda: Ocerina of Time syns jeg var drit skummelt når jeg fikk det... De zombiene var helt jævlige! Lenke til kommentar
Patney Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 The Legend of Zelda: Ocerina of Time syns jeg var drit skummelt når jeg fikk det... De zombiene var helt jævlige! 8745028[/snapback] Redeads er de verste, ekle, hvite blodige.. eh, ting. _Larzen_, lol, jeg er 15 og spiller det fint, selv om det er et av de skumlere Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg var overfølsom som liten - og derfor er mine skumleste spillopplevelser fra spill som ikke engang er ment til å være skumle. Det skumleste spillet syntes jeg var Jet Force Gemini, stemningen i enkelte huler der ga meg mareritt. Lenke til kommentar
Metal_Man Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 F.E.A.R. var et veldig bra spill, men syntes ikke det var så veldig skummelt. Husker at Alone In the Dark 2 var kult, god stemning, men ikke så veldig skummelt det heller. Det skumleste spillet jeg har spilt må være Condemned. Der blir det ikke bare hintet til skumle ting, men en gang i blant skjer det du frykter også (i motsetning til F.E.A.R. der det bare hintes). Jeg foretrekker spill der du vet det er en 50/50 sannsynlighet for at den mørke kroken du skal inn i faktisk inneholder et monster. Sykehusbrettet på Thief 3 er for øvrig legendarisk. Følelsen av desperat hjelpesløshet (som følge av at dette er et stealth-spill) er knugende. Det var som å være fem år, fanget i et mareritt, der du må løpe rundt og gjemme deg for monstre. Når du i tillegg aktivt må stikke hodet frem for å gjennomføre oppdrag, mens en psykopat jager deg rundt, da er det på tide med voksenbleier Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 F.E.A.R. var et veldig bra spill, men syntes ikke det var så veldig skummelt.blablabla....... Der blir det ikke bare hintet til skumle ting, men en gang i blant skjer det du frykter også (i motsetning til F.E.A.R. der det bare hintes). Sykehusbrettet på Thief 3 er for øvrig legendarisk. Følelsen av desperat hjelpesløshet (som følge av at dette er et stealth-spill) er knugende. Det var som å være fem år, fanget i et mareritt, der du må løpe rundt og gjemme deg for monstre. Når du i tillegg aktivt må stikke hodet frem for å gjennomføre oppdrag, mens en psykopat jager deg rundt, da er det på tide med voksenbleier 8746099[/snapback] På F.E.A.R er du helt hjelpeløs uten reflexene, hvertfall med "watchers"! og på F.E.A.R har du jo en psykopat spøkelse jente og en gal kannibal forsker etter deg! "watchers" er det alle skumleste scenen i F.E.A.R da kommer det halvusynlige agility-killere som løper mot deg fra alle retninger! Lenke til kommentar
Metal_Man Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 F.E.A.R. var et veldig bra spill, men syntes ikke det var så veldig skummelt.blablabla....... Der blir det ikke bare hintet til skumle ting, men en gang i blant skjer det du frykter også (i motsetning til F.E.A.R. der det bare hintes). Sykehusbrettet på Thief 3 er for øvrig legendarisk. Følelsen av desperat hjelpesløshet (som følge av at dette er et stealth-spill) er knugende. Det var som å være fem år, fanget i et mareritt, der du må løpe rundt og gjemme deg for monstre. Når du i tillegg aktivt må stikke hodet frem for å gjennomføre oppdrag, mens en psykopat jager deg rundt, da er det på tide med voksenbleier 8746099[/snapback] På F.E.A.R er du helt hjelpeløs uten reflexene, hvertfall med "watchers"! og på F.E.A.R har du jo en psykopat spøkelse jente og en gal kannibal forsker etter deg! "watchers" er det alle skumleste scenen i F.E.A.R da kommer det halvusynlige agility-killere som løper mot deg fra alle retninger! 8747584[/snapback] Men nå har du jo refleksene. Videre kommer aldri jenta etter deg (annet enn når du dreper henne helt i slutten av spillet). Hun bare svever rundt som en bakgrunnshistorie. De "usynlige" folkene er ikke usynlige. Ta med hagla og skyt på omrisset deres, som jo synes. Jeg greide så og si alltid å se dem før de angrep meg, og da var de i grunn ikke så skumle allikevel. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Tusen takk nå trenger jeg ikke å spille F.E.A.R ferdig for nå vet jeg jo slutten! Vær litt mer forsiktig neste gang så du ikke spoiler mer uten spoilertag! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Kjøpte F.E.A.R. for en billig penge på Game før helga, men har ikke spilt så mye av den enkle grunnen at jeg blir skremt. Har aldri vært en stor fan av slike spill, og jeg glemte helt bort at det var et "skummelt" spill. Må få spilt igjennom det etter eksamenene tenker jeg, men jeg frykter at jeg kan bli skremt endel ganger. Det er ikke sååå stas når den vesle jenta kommer opp på skjermen. Sender også en stor takk til Metal_Man som klarte å røpe slutten Endret 31. mai 2007 av Complexion Lenke til kommentar
Metal_Man Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) For det første er spillet dritgammelt, så de som ikke har spilt det ennå er sløve. For det andre er dette kun en mikroskopisk del av slutten, det er MASSE annet snacks de siste to timene av spillet også. For det tredje finnes det en expansion pack, så hun er kanskje ikke død allikevel. For det fjerde så MÅ du ikke drepe henne (du kan la henne drepe deg i stedet). De virkelige store avsløringene, og de er det mange av, er ikke nevnt, så slutt å sippe! Endret 31. mai 2007 av Metal_Man Lenke til kommentar
Patney Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 For det første er spillet dritgammelt, så de som ikke har spilt det ennå er sløve.For det andre er dette kun en mikroskopisk del av slutten, det er MASSE annet snacks de siste to timene av spillet også. For det tredje finnes det en expansion pack, så hun er kanskje ikke død allikevel. For det fjerde så MÅ du ikke drepe henne (du kan la henne drepe deg i stedet). De virkelige store avsløringene, og de er det mange av, er ikke nevnt, så slutt å sippe! 8748461[/snapback] Okok, så bare fordi folk rett og slett ikke har hatt tid/eller andre grunner til å ikke å ha fått prøvd fear enda så betyr det at du kan røpe hva som skjer? Uansett hvor stor del det er så kan du ikke bare si det, dessuten kunne du i det minste skjult teksten. dussst Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) For det første er spillet dritgammelt, så de som ikke har spilt det ennå er sløve.For det andre er dette kun en mikroskopisk del av slutten, det er MASSE annet snacks de siste to timene av spillet også. For det tredje finnes det en expansion pack, så hun er kanskje ikke død allikevel. For det fjerde så MÅ du ikke drepe henne (du kan la henne drepe deg i stedet). De virkelige store avsløringene, og de er det mange av, er ikke nevnt, så slutt å sippe! 8748461[/snapback] 1: Det har ingenting med saken å gjøre, folk begynner å spille diablo II enda 2: En ting borte er verre enn ingenting borte! 3: Det vet jeg! () 4: Hun er redd for deg(sies i begynnelsen), så jeg kunne ikke tenke meg at vi skulle drepe henne! Endret 31. mai 2007 av Bob_mafia Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 F.E.A.R! Det skummlaste spelet eg har seplt hittil. Men extraction point holder eg på med, men den er ikkje så skummel faktisk, ssjølv om ein kvepper når den jenta eller dei andre spøkelsane dukkar opp på skjermen... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) den sjære lyden, gir meg frysninger og jeg tør aldri å gå ned i kloakk uten å skru ned lyden! Edit: her er et bilde av "watchers" de skumleste "dyrene" i f.e.a.r Endret 31. mai 2007 av Bob_mafia Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) I extraction point finst det nokon værre som liknar på dei Endret 31. mai 2007 av tharshan Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Synes ikke F.E.A.R var så veldig skremmende. Fordi det skjeldent kommer noe uventet. Synes Doom 3 var shitloads verre. Husker en gang hvor jeg gikk gjennom en dør, også synes jeg jeg hørte noe. Også ser jeg bak meg, ingenting der. Så ser jeg fremover igjen, så hører jeg lyden igjen. Så spretter det en zombie rett foran trynet mitt når jeg snur meg fra mørket å lager sånn jævlig lyd. Har aldri vært så skremt i hele mitt liv. Kameraten min som satt og så på ved siden av meg skreik som faen og løpte ut av rommet Dette var i 8 klasse! Lenke til kommentar
Metal_Man Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 For det første er spillet dritgammelt, så de som ikke har spilt det ennå er sløve.For det andre er dette kun en mikroskopisk del av slutten, det er MASSE annet snacks de siste to timene av spillet også. For det tredje finnes det en expansion pack, så hun er kanskje ikke død allikevel. For det fjerde så MÅ du ikke drepe henne (du kan la henne drepe deg i stedet). De virkelige store avsløringene, og de er det mange av, er ikke nevnt, så slutt å sippe! 8748461[/snapback] Okok, så bare fordi folk rett og slett ikke har hatt tid/eller andre grunner til å ikke å ha fått prøvd fear enda så betyr det at du kan røpe hva som skjer? Når jeg faktisk ikke røper slutten som sådan, men bare èn liten detalj (det oppstår en konfrontasjon med Alma), så er det ikke noen big deal. Dessuten må man være ganske sløv for ikke å skjønne at man før eller siden vil møte Alma. Uansett hvor stor del det er så kan du ikke bare si det, Jo, det kan jeg. dessuten kunne du i det minste skjult teksten. dussst 8748485[/snapback] Når det er så bagatellmessig og selvfølgelig som dette så er det neppe noen grunn til det. Dust kan du selv være, sutreskalle! Lenke til kommentar
Metal_Man Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 For det første er spillet dritgammelt, så de som ikke har spilt det ennå er sløve.For det andre er dette kun en mikroskopisk del av slutten, det er MASSE annet snacks de siste to timene av spillet også. For det tredje finnes det en expansion pack, så hun er kanskje ikke død allikevel. For det fjerde så MÅ du ikke drepe henne (du kan la henne drepe deg i stedet). De virkelige store avsløringene, og de er det mange av, er ikke nevnt, så slutt å sippe! 8748461[/snapback] 1: Det har ingenting med saken å gjøre, folk begynner å spille diablo II enda Da får man i så fall leve inne i en boble uten kontakt med omverdenen. Det blir som om folk skulle få fnatt fordi jeg sier hva slags monstre man møter mot slutten av Doom 2 2: En ting borte er verre enn ingenting borte! Det er ikke "borte". Du har bare fått en bekreftelse på noe etterhvert oppegående menneske uansett har forstått: du møter Alma mot slutten. Hadde noen fortalt meg at Alma skulle forvandle seg til en blomkål, så ville jeg ikke sluttet å spille av den grunn. Man må jo se slutten med egne øyne for at det skal være kult. 4: Hun er redd for deg(sies i begynnelsen), så jeg kunne ikke tenke meg at vi skulle drepe henne! 8748504[/snapback] Hun er jo allerede død, så hun dør vel strengt tatt ikke. Sånn sett har jeg ikke avslørt noe allikevel Dessuten lå det i kortene hele tiden at man skulle møte Alma. Igjen: slutt med klagingen! Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Du kunne ikke følge mr.edit? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Alma, er det den lille jenta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå