Gå til innhold

Skumleste spill EVER?!

Anbefalte innlegg

Half-Life 1 har en utrolig steming, og spillet er mørkt, fantastisk og har en utrolig karakterdybde (selv om Gordon aldri sier et ord). Spillet er rett og slett fantastisk, og jeg gleder meg til jeg skal spille Half-Life 2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har egentlig ikkje spilt så mangen spill for eg har ikkje akkuratt den beste laptopen til å klare spille spill som krever ein god del. Eg synst at Alien vs. Predator 2 var skummelt når eg spilte Marine dei par første gangene.

Vil si at Doom 3 var ganske skummelt når dei uhyrene spratt frem.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Når jeg var mindre var jeg skikkelig skremt hver gang bror min spilte 64-spillet Truok (eller noe sånt).

8663672[/snapback]

Har navnet på tunga, eg spilte det spillet hos søskenbarnet av og til for lenge siden.

Lenke til kommentar
Når jeg var mindre var jeg skikkelig skremt hver gang bror min spilte 64-spillet Truok (eller noe sånt).

8663672[/snapback]

Har navnet på tunga, eg spilte det spillet hos søskenbarnet av og til for lenge siden.

8669029[/snapback]

Det er Turok -.-

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Clock Tower, ja. Husker at det spillet skremte meg skikkelig. Fikk frysninger når man hørte saksen :(

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Jeg har sagt det før i dette emnet tror jeg, men i fjor så spilte jeg clock tower midt på dagen, og jeg ble utrolig redd. Og få spill kan skremme meg, spesielt midt på dagen :p Og samtidig som det er et veldig gammelt spill.

Litt morsomt at det utspiller seg i Oslo, though.

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Ser Silent hill er nevnt et par ganger alt, men det må tas med igjen ^^ Husker jeg var liten, startet silent hill 2 for første gang, gikk rund hjørnet og *poff* hang det blodige lik på gjerdene O.o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...