djupvannselg Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 husker at jeg fikk mareritt når jeg spillte The house of the dead når jeg var liten, hehe.. men tror jeg går for theif jeg Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Går får F.E.A.R. jeg også. Ingenting er som å slå av lyset og skru opp lyden i det spillet. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Doom 3 synst jeg er skummelt. Spilte det hos en kamerat med avskrudd lys og suroundhøytalerne på bånn guffe. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Må nesten innrømme at FEAR fikk meg til og lette noen ganger, spesiellt mot slutten da dritungen kom mot meg Lenke til kommentar
edds Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Støtter F.E.A.R. Veldig bra og gjennomført skummelt spill. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 FEAR og Doom 3 er jo mere patetisk enn skumle. Kan forutsi hva som skjer hele tiden i begge spillene. selv uten å ha spilt det før.. Jeg kunne iallfall det. FEAR er litt bedre gjennomført vistnok, da du ikke BARE går og skal bli skremt for hver fiende du møter, i forskjell til Doom 3. Men, er man ung så blir man vel skremt av alt. Jeg synes "Star Wars Jedi Knight" var skummelt når jeg var mindre. Er vel det eneste spillet som virkelig har skremt meg. Spenningsmusikken bygde seg opp uten grunn, og det var som om det kom noen bak meg hele tiden. Musikken var helt fucka.. Den bare nådde toppen av spenningskurven, uten at det var noen fiender der. Endte med å spille spillet uten lyd. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Småkryp ...ja, syntes det var skummelt da de brune gresshopene kom gjennom "takke".... Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Resident evil serien . spes remaken av eneren til gamecube . Lenke til kommentar
angel-girl Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg liker ikke sånne skummle spill derfor kan jeg ikke gi deg noen tips om hvem som er det skummleste unnskyld for det.. men var hos noen en dag som spillte DET ekkle spillet, hadde jeg bare husket hva den het Lenke til kommentar
mr-hunter Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 doom 3 og Resident Evil 4(hvis steminingen er riktig) Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Doom 3 i starten og HL1 2619215[/snapback] Kunne ikke vært mer enig Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Skumleste spillene til nå må være Alone in The Dark 1, 2 og 3. Skumle klassikere. Glemmer aldri musikken og den skremmende spillbarheten i spillene. Lenke til kommentar
Zithor Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Phantasmagoria :S Skummle skummle spillet Lenke til kommentar
RevX Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Undying. Utrolig mye skumlere enn Doom 3, F.E.A.R, Forbidden Siren og alt det andre mølet jeg har prøvd å spille nå nylig. Husker forresten hvor utrolig skummel stemninga i Zelda: Majoras Mask var første gang jeg spilte det. Dag 3, med månen som er like ved å knuse verden, jevnlige ristninger i bakken og en veldig passende, "skummel" musikk. Hele settingen er så... urolig, om dere skjønner. SPESIELT de siste 5 minuttene før midnatt. Ah, glemte å nevne at Project Zero-spillene virkelig kan skremme også. Silent Hill er jeg ikke mye kjent med. Kan den anbefales? Endret 7. januar 2007 av RevX Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Silent Hill er absolutt å anbefale. Kan vel skaffe deg de spilla til en billig penge nå vil jeg tro. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) spillt fear, doom 1, 2 og 3. resident evil og system shock. men holder på at morrowind er det spillet som er mest skremmende av alle jeg har spilt.. morrowind er de eneste spillet hvor jeg ble ordentlig nervøs av og spille Endret 7. januar 2007 av potetgullmannen Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Undying, Condemned og Project Zero er de skumleste spillene! Før syntes jeg SWAT 3 var skummelt av og til, skvatt mye osv :!: Endret 11. januar 2007 av kennethsa91 Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Resident evil. Da de to bikkjene hoppa ut av vinduet. Hjertet mitt hoppa over minst 5 slag. Det verste er vel at da jeg skulle vise en kompis det skvatt jeg like herlig selv om jeg visste at de kom. Endret 7. januar 2007 av Biamor Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Condemned! Selv om det kanskje er det eneste skumle spillet jeg har spilt noen gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå