Deathie Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Home Alone - DOS-spill jeg var livredd å spille som liten. Aldri spilt det siden. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) "Lighthouse" kanskje... Kommer ikke på noe skumlere. Endret 26. desember 2006 av MartinLande Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Skulle mene Hidden Source er temmelig skummelt. Er noe med å jakte på nesten usynlige ting som kutter deg opp med kniv... F.E.A.R kan jo ta seg en bolle Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Clive Barker's: Undying var utrolig ekkelt. Får lyst til å si Doom 3 også, men det var bare i begynnelsen F.E.A.R. var ikke så skummelt da, min mening altså. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Topp 5: 1. Phantasmagoria 2. System Shock II 3. Realms of the Haunting 4. F.E.A.R 5. Clive Barker's Undying Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Husker Return to Caste Wolfenstein kom ut jeg. Det var skummelt til tider. Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 1. Phantasmagoria 7584895[/snapback] ENIG! Husker jeg satt i i godstolen og skvalv da jeg spilte dette. Ironisk nok var det mormi som runna det før meg, hu digga det det.. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 F.E.A.R fant jeg ikke mye skummelt desverre. Doom 3 derimot, turte jeg bare å spille på høylys dag med folk i huset. Fortsatt var det en påkjenning. Husker tilbake for mange år siden da jeg prøvde doom 1 for PS1. Her hadde man lagt til barnegråt mm i spillet. Slet med å spille det etter solnedgang. Lenke til kommentar
kurrikill Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 banjo kazooie...skumleste spillet EVER! Det er en vanvittig skummel heks med i spillet! DET ER JÆVLA SKUMMELT!!1337 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Husker Resident Evil: Nemesis satte en støkk i meg og kameraten min der vi satt i mørket og spilte det. Ellers så har vi jo Silent Hill 2 & 3. Den radioskurringa. Huff. Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Holder en knapp på Colonel's Bequest fra Sierra. Husker at lillebror gråt av redsel selv om spillet på vår maskin var i sort/hvitt CGA med Game Blaster-lydkort fra Creative. Tror kanskje det er det spillet jeg gjerne skulle ha sett en remake av hvis jeg fikk velge. Endret 27. desember 2006 av PeeJay Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Oblivion er jo det verste spillet av alle , spezz når du har komme litt langt.! Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 resident evil var temmelig skummelt veit jeg. Jeg husker ikke helt hvilket, men det var et av de hvor man blei jaga av en djevelbikkje inn i et hus, og så kunne man titte ut av døra for å sjekke om den fortsatt var der, og fytti **** som jeg skvatt da den ekstremt sinna bikkja hoppa rett i trynet ditt når man åpna døra! Lenke til kommentar
Snø Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg husker en spillopplevelse med Silent Hill. Jeg gikk rundt uti en gate med bare lyset fra en lommelykt. Plutselig kom det noe fra himmelen og anprep meg, og før jeg rakk og rette lyset mot den og finne ut fra hvilken vinkel den kom mot meg med, så var jeg allerede død. Lenke til kommentar
Darkdemo Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 hehe... MYE bra her... har sitti nå å lest igjenom ALLE postene... Silenthill er definert det SKUMLESTE spille... jeg har spilt alle resident evil spilla som har kommi ut... skal si jeg ble skuffa når filmene kom... silent hill filmen var jo KONGE bra... satt og spilte silent hill 3 for 3 mdn siden... FYY jeg slo det av og surfa på nettet i stedet... så skummelt var det... begynnte jo å svette... Fear er også skumelt... doom3 er litt skumelt... spes nor dissa stygge monstra med flame kule kommer... filmer var BRA! Onimusha er bra Rå kult... ikke så mye skumelt med FETT... har bare spilt det første... trudde aldri jeg skulle runde spille etter jeg så at pappa klarte det... er ikke så mange som synes resident evil er skumelt hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 "Lighthouse" kanskje... Kommer ikke på noe skumlere. 7580556[/snapback] Ja, det var skikkelig creepy. Creepy, bisarrt... og veldig bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 kanskje på tide å få opp en avstemning her snart? Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 banjo kazooie...skumleste spillet EVER! Det er en vanvittig skummel heks med i spillet! DET ER JÆVLA SKUMMELT!!1337 7585207[/snapback] enig med deg der , heksa var SÅ skummel.. Lenke til kommentar
akan Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Resident evil spillene var skumle saker F.E.A.R var egentlig ikke skummelt bortsett fra første gangen jeg traff på de folka som går gjennom vegger, da kvapp jeg ellers hadde doom 3 et par skumle scener ja. Det verste når jeg tenker meg om må være da jeg var liten og jeg og min fetter satt og spilte tomb raider på playstation da det plutselig kom en bjørn bak oss :!: tror jeg aldri har vært så skremt ^^ Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 banjo kazooie...skumleste spillet EVER! Det er en vanvittig skummel heks med i spillet! DET ER JÆVLA SKUMMELT!!1337 7585207[/snapback] enig med deg der , heksa var SÅ skummel.. 7589738[/snapback] Syntes han homo'n i den baren på Banjo-Tooie var vannvittig rystende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå