Armageddon Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Må si F.E.A.R jeg og. Det er ett eller annet ved å plutselig få døde ansikter som dekker skjermen som gjør meg ukomfortabel. Heller ingen stor fan av små jenter som går i nattkjole. HL2 hadde også sine øyeblikk, men det var først i episode 1 det ble gnaske scary, med bare den lommelykta nede under bakken. De "ninja-zombiene" som plutselig kommer ifra ingensteds vekker en syk følelse.. Jeg skvetter generellt mye av spill, men jeg trøster meg med at det er god reaksjonsevne.. Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Synest F.E.A.R er ganske skummelt Kvekker veldig ofte når den jenta kommer, hun er faen meg skummel :!: Endret 25. desember 2006 av frinder Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 F.E.A.R. er for meg en god kandidat. Som noen over meg her sier, er jenter i nattkjole absolutt ikke et must - og heller ikke mørke korridorer som kun er opplyst av elektriske gnist Doom 3 bør vel også nevnes.... Jeg kom aldri lenger enn til andre nivå Clive Barkers Undying var også rimelig skummelt, det. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Sier det samma som de fleste her. FEAR Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Driver å spiller F.E.A.R. nå, og må si det er litt skummelt. Jeg syns allikevel det ikke har noe å stille opp med mot Project Zero-spillene, de er relativt ubehagelig å spille igjennom. Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Har ikke spilt så mange skrekk spill akkurat men må si F.E.A.R er en sterkt kandidat. Flere ganger jeg hoppet i stolen :!: Condemned var også et veldig noja spill, alltid mørke steder og går alltid alene Ikke det største horrorspillet akkurat men føler for å ta opp Farenheit, var tider jeg var skikkelig redd spesielt i huset til hu gamle dama. Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Ikke det største horrorspillet akkurat men føler for å ta opp Farenheit, var tider jeg var skikkelig redd spesielt i huset til hu gamle dama. 7578411[/snapback] Er noen skumle øyeblikk i Fahrenheit og. Det fengselet når man styrer Carla. Skvatt som faen når jeg ble drept av en psykopat. Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 FEAR og Resident Evil 1&2 Lenke til kommentar
dioX Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 FEAR! Godt og høre at det ikke er bare meg som ikke liker små, syngende jenter i nattkjole hehhe Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Call.of.Cthulhu.Dark.Corners.of.the.Earth er vl blandt det skumleste jeg har spilt(sinnsykt bra stemning) , condemned fikk meg også til å skvette et par ganger. Spesielt den gangen..: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Spesielt den ene gangen nede i subway greine hvor jeg åpner et skap i ren rutine for å hente medisiner (noe man har gjort ca 200 ganger eller noe før man kommer hit) og det plutselig spretter ut en sånn zombiekjærring :!: Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 System Shock 1&2 Realms of the Hunting Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Doom 3 uten tvil, tør overhodet ikke og spill det lengre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 jeg slenger meg på F.E.A.R, den er sykt skummel enkelte steder Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Clive Barker's Undying Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Det skummleste jeg har spillt må være Wolfenstein 3d Satan og skummelt det var, det kan jo ha noe med alderen min når jeg spillte det også.... Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg synes definitivt at Resident Evil 4 er det skumleste spillet jeg har spillt! Spiller alene på loftet, midt på natta, med surroundhodetelefoner på full guffe. Jeg har sikkert skvettet langt over 20 ganger i det spillet. Men jeg har ikke fullført det enda Jeg må nesten samle styrke før jeg tør å sette i gang spillet, så skummelt synes jeg det er! Doom 3 har ikke direkte skummelt, men du skvetter en del ganger da. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg følger strømmen og sier F.E.A.R. Selv om jeg ikke har kommet så langt i spillet. Skvatt noe heftig når (spoiler) fyren med "spikerpistol" slår seg gjennom dørene i mission 3. Alma er også jævlig stemnings-skapende. Lenke til kommentar
DagoMeisteR Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Resident Evil! Spesielt 1-2. Verdens beste spillserie! Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) FEAR!! JEG hater alma intenst... har ikke enda tort og spille ferdig..(og ja er godt over 14...) . må være de hæ...s the ring filmene sett dagen derpå som får meg til løpe laaangt vekk hvist jeg møter på små sorthårete jenter med håret foran ansiktet.. og jeg syntest faktisk the thing, Call of Cthulhu var småskummelt og THE SUFFERING var dritskummelt innimellom ... speselt sene vinterkvelder med lyden høyt og lyset lavt... ble dritredd når du kom til det huset... (var vel en av de få som ikke hadde noe problemer med det tekniske i spillet. ødela opplevelsen for mange så vidt jeg forsto)... Endret 26. desember 2006 av alleibruk Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 desom du kikker en gang til på de første 12-13 sidene så ser du at tråden er fra 2004. er kun de to siste sidene som er nye. ergo vanskelig å nevne fear når folk ikke viste om det engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå