Gå til innhold

Skumleste spill EVER?!

Anbefalte innlegg

Hotellet i bloodlines slår phantasmagoria og the cradle i thief LETT! Ensom natt og headsett var ødeleggende for nervene mine.

Men en ting som skuffer meg litt er at jeg aldri fikk se noe spøkelse rett oppi trynet, sånn som mange sier de har opplevd. Jeg hørte "he`s here!", og når jeg snudde meg så jeg et glimt av en skikkelse som sto et stykke unna (helt framme ved hjørnet.)

Mange hevder også å ha sett en mann med øks. Det har jeg enna ikke sett. Kanskje det er lagt inn variasjon for å øke gjenspillingsgleden?

Spiller som malkavian.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntest ikke Doom3 va så skummelt... Kom jo heletiden ein "warp" lyd før monstrene kommer. Hadde ikke den lyden vore den så hadde det vore skummelt for meg.

Silent Hill serien er sinsyk skummel. Eg har 4'ern men eg veit ikke om eg tør å spille d. Har høy puls hele tiden når eg spiller Silent hill.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Da jeg var liten, var det Doom 1 som gav meg mange søvnløse netter og netter med mareritt. Etter at jeg og en kompis hadde runna det på en dag (uten juksekoder, men vi hadde brukt hele dagen og jævlig mange saves), hadde jeg mareritt og trøbbel med å sove i 2 måneder etterpå.

Så jeg la det på hylla til jeg ble 15, og runda det igjen, da uten trøbbel med å sove:P

Så i fjor kom den frykten igjen med Doom 3.

Dumme Sjur spillte med lyset av, hjemmet alene og surroundanlegget på full guffe.

Da husket jeg hvordan det var å være liten å spille Doom 1.

Holdt regelrett på å pisse på meg, og hadde litt trøbbel med å sove den natta og:P

Lenke til kommentar
Mange hevder også å ha sett en mann med øks. Det har jeg enna ikke sett. Kanskje det er lagt inn variasjon for å øke gjenspillingsgleden?

Jeg fikk no se han der med øksen. Det var skumle greier, han var når jeg så mellom tankene i Boiler room.

Er det noe skåy og spille System Shock 2 nå viss man ikke har spilt det før. Grafikken er jo ikke så bra, men hvordan er det med historien?

Lenke til kommentar

System Shock 1 og 2 har fantastiske historier. Greit nok at "på et romskip går noe galt, og du må redde alt"-historien er litt vel utbrukt, men måten ting blir fortalt på, er helt enestående. Du leser loggene til nå døde mennesker, du ser spøkelser, du har en overlevende som hjelper deg via voicemail.. og jo lengre du kommer i spillet, jo bedre blir det.

Det er ikke uten grunn at spillet ligger et sted mellom 9 og 10 på review-sider.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

hehe fant denna tråden, og imed at jeg fyrte opp Vampire: Bloodlines igår, og tok andre brett:

The Ocean house hotel

det er et hjemsøkt hotell med masse bra scripta events, første gangen jeg spilte gjennom dette brettet for et år siden eller noe turte jeg såvidt og spille det aleine fordi jeg hater å skvette, noe som skjedde hyppig idet jeg åpnet frontdørene til hotellet.

Dette er det eneste spill/brett som har "skremt" meg som jeg har testa fram til idag.

Selve spillet burde alle RPG-elskere skaffe seg, da det er veldig bra miljø/charcachters og quests med i spillet. Du kan skyte med guns eller slåss med fists og meleeweapons, bra system for karakterbygging og.

nei jeg gleder meg til i kveld og i natt, da skal det spilles som faen

Lenke til kommentar

Resident Evil spillene (RE Remake gir en mer skremmende feeling enn de fleste, imo, RE Zero ligger ganske høyt det og), Doom 3 og FEAR er de mest skremmende spillene jeg har spilt.

Edit: Kom nettopp på det første Blair Witch spillet (Rustin Parr eller noe sånt het det), det var sykt skummelt.. Avinstallerte det flere ganger før jeg omsider greide å runne spillet.

Endret av strang3r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...