MacManus Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Doom3. Blir alvorlig redd. Har stor skjerm og surrond. Og en kveld va d mørkt og kaldt og lynte attpåtil. Va drit redd. Måtte bare gi meg etter en stund. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Silent Hill, definitivt Lenke til kommentar
Saltnesen Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Silent hill satt jeg på LAN å spilte, aldri turt etter. Det er ille når jeg blir redd av ett spill som har hvert på LAN! Lenke til kommentar
Zypod Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 syntes Vapier bloodlines, i det hottel brettet var skumelt. til at alt fram til da virka veldig "uferdig", så overaska det sinsykt, satt å spilte det i natt spiller som malkavian, så veit ikke om den stemmen i hue er fordi jeg er gæ'ærn, eller om det er sån for alle clanene. men skvat sinsykt når: du gikk in i den blind gangen, du hører stemmen i hue som sier " hi'sss heeere....", du snur deg får å gå ut av gangen, lynet slår ned utenfor å lyser opp gangen, med en sinsyk lyd effekt, så ser du spøkelse helt opptill ansiktet..... fy jesus, jeg skvatt Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Doom 3 i starten og HL1 Så enig, så enig Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 syntes Vapier bloodlines, i det hottel brettet var skumelt. til at alt fram til da virka veldig "uferdig", så overaska det sinsykt, satt å spilte det i nattspiller som malkavian, så veit ikke om den stemmen i hue er fordi jeg er gæ'ærn, eller om det er sån for alle clanene. men skvat sinsykt når: du gikk in i den blind gangen, du hører stemmen i hue som sier " hi'sss heeere....", du snur deg får å gå ut av gangen, lynet slår ned utenfor å lyser opp gangen, med en sinsyk lyd effekt, så ser du spøkelse helt opptill ansiktet..... fy jesus, jeg skvatt Ja jeg er helt enig med deg ! Det hotellbrettet var skikkelig creeeepy ! kickass-spill Lenke til kommentar
mr_sjur Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ravengreia i HL2.. skitskummelt Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ravengreia i HL2.. skitskummelt Haha, ja det var faktisk det. Husket jeg fikk panikk av de hoppe-beista som absolutt skulle opp takrenna når man venta på den heisen! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ravengreia i HL2.. skitskummelt Haha, ja det var faktisk det. Husket jeg fikk panikk av de hoppe-beista som absolutt skulle opp takrenna når man venta på den heisen! Stod å venta på at den ene skulle komme opp takrenna da jeg ble angrepet bak fra Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Det er jo bare å plaffe dem ned mens de klatrer opp takrennen. Utrolig mye lettere å treffe. Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Pssh. dere har ikke peiling:P sier bare Phantasmagoria ^^ EDIT: The Suffering er litt morsom, og silent hill 2... 3'a suger Endret 30. november 2004 av XtrubioR Lenke til kommentar
Campari Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Det er jo bare å plaffe dem ned mens de klatrer opp takrennen. Utrolig mye lettere å treffe. Kunne du ikke sagt det litt før???? Sleit lenge der.... Lenke til kommentar
Obo Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg synes resident evil 2 til playstation er det skumleste spillet jeg har spilt. Men kan du kalle noe spill skummelt i den forstand? Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Har ikkje spelt så mange skumle spel, som tidlegare sagt her på forumet. Men eg har spelt hl2 og det må vere det skumlaste eg har spelt, og då spesiellt Ravenholm med hoppezombiane. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Helvetes Project Zero tok nesten knekken på meg.... Lenke til kommentar
Smith-Mundt-Act2012 Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Doom 3 er litt creepy.. men spillet har jo sinnsykt dårlig story. Årets store skuffelse spør blir for kjedelig Men nå nylig spillte jeg et sinnsykt bra spill, vampire the masq. Bloodlines, et rollespill med HL2 grafikk, ble utrolig redd på spøkelsemissionet beach house, og når jeg skulle ut til snuff mansionen med tzimichen vampyren. Utrolig makaber stemning. Spillet er sinnsykt bra. Anbefaler det til alle som liker Fallout 1og2 og Baldursgate og Half life 1 og 2 . Det beste spillet jeg har spillt siden Fallout 2 og det er vel 5-6 år siden i allefall. vampire the masq. Bloodlines,[/color][/color][/u] kjempe spill, viss du takler memory leak og bugs Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Ravengreia i HL2.. skitskummelt Haha, ja det var faktisk det. Husket jeg fikk panikk av de hoppe-beista som absolutt skulle opp takrenna når man venta på den heisen! Stod å venta på at den ene skulle komme opp takrenna da jeg ble angrepet bak fra Enig..prøvde å komme meg gjennom det brettet ganske kjapt Men om en skyter de enten på vei opp takrenna, eller når de skal komme seg fra takrenna til hustaket, ble det ganske lett...ser jo hvilken renne den kommer opp siden den rører på seg.. Ellers er AVP-spillene "grusomme"..Har egentlig ikke lyst til å spille, men av en eller annen grunn må jeg bare Endret 2. desember 2004 av San_Lopez Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Det er ikek det skumleste jeg har spilt, men jeg husker godt et av de første brettene i Super Mario 64. Jeg var ganske liten da jeg spilte det, og det var et sånt sunket skip man måtte dykke ned til. Problemet var bare at det var en gedigen ål i veien. Husker jeg fikk andre til å spille for meg Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 phantasmagoria 1... huff... turte aldri å spille ferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå