Gå til innhold

Skumleste spill EVER?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte AvP2 på linking en gang, meg og en kompis var marine og en annen var alien, så tok vi og satt ned lysstyrken til nesten 0 og gikk rundt i gangene :D

Sto midt i ett digert rom og så maks 2 meter foran oss mens han som var alien drev og hoppet og spratt rundt oss hele tiden :D

Lenke til kommentar

MMMmmm, alien vs predator var er skummelt, med marine jah :p

Silent hill 2 var ekkelt, men prøvde det bare en liten stund, å så klart doom 3 men det snakekr vi ikke om :p, syntes faktisk quake 1 var litt skummelt, men da var jeg liten, satt åppe ¨på mårran og spilte det:D masse zombier som angrep meg, da var jeg litt redd :p

Lenke til kommentar

Skjønner ikke alle som svarer far cry, har nesten spilt gjennom det nå, men har ikke hoppet i stolen en eneste gang. Flere kompiser av meg som sier det var så skummelt, så jeg sitter bare å venter på noe skremmende, men det kommer liksom aldri.

Et av de skummleste spillene jeg har spilt er project-zero, det er ikke "bøøø, vart du skræmt no"spill, men et spill med creepy stemning og skummel musikk. Ellers har resident evil spillene, 7th quest og 11th hour satt sitt preg på barndommen min.

Lenke til kommentar

Det spillet som har skremt meg mest opp igjennom tidene, må være Resident Evil 2...

Husker da jeg satt med det for en del år siden... *grøss*

Når det er sagt, så kan ikke RE2 måles med dagens spill... Men jeg tror ikke Doom 3 skremmer meg så mye som RE2 gjorde...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...