ExEsLayer Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 SCARYEST GAME EVER (husker isje kor gammel jeg var) HERETIC !!! scaryyyy shit !!!! husker jeg ikke torte å spille d det var så skummelt Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 undeath er djævelskt skummelt!...blir redd bare av å loade d et!! Lenke til kommentar
trouble-man Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 MOHAA med høy lyd Lenke til kommentar
gspr Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Da jeg var liten, syntes jeg det var kjempeskummelt å sitte opp sent og spille X-Com UFO Enemy Unknown! Det var jo ganske spooky! Sånn relativt sett... Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Svært så mange "kommersielle" svar som var her da! Doom 3 meg der, og Doom 3 meg her :!: Noen som husker et spill ved navn "Nocturne" her da? Er et forholdsvis gammelt spill, kom vel ut da P3 400 mhz var en "top of the line" pc Men syntes det var skikkelig skummelt, mest pga at det hadde meget bra lys- og skyggeeffekter til å være den gangen, for å ikke snakke om den dystre og mørke musikken. Satt oppe en del netter med det spillet ja, skvatt noe sinnsykt en del ganger også! Hmm, fikk lyst å gå bort i hyllen å se om jeg finner det nå Spørst vel om det funker på xp da men.... Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Hehe, husker Nocturne, ja, var skummelt nok det Var feit grafikk når det kom ut. Nosferatu, et nyere spill, er faen så jævlig, er ikke så bra, men det har høy skvettefaktor. Endret 11. oktober 2004 av odex Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Husker at jeg satt oppe te sant på nattå før i tidene å spilte resident evil 2(sykt skummelt). Husker jeg kom gjennom det klokkå tre på nattå en gang(holdt ¨på å pisse på meg). Huske at når jeg var mindre en det igjen så pleide jeg å spille Hexen og det var meget skummelt det og Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Har vel hatt mine skumleste opplevelser med Doom (les: orginalen), Quake og Duke Nukem 3d... Ganske heftige greier på sin tid Quintilian Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Resident Evil på GameCube!! Jeg og en kamerat spilte det, vi greide bare en halvtime hver gang.... Det var skummelt det.. Og AVP 1 og 2.. Doom3 er og rimelig skummelt gitt Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg har ikke spilt så veldig mange spill, men jeg syntes det var litt skummelt i Halo når jeg gikk rundt et hjørne i en trang gang (den bygningen hvor du først møter The Flood, for de som har spilt det), og plutselig står det et sykt, sykt monster trøkt opp i trynet på deg... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Svært så mange "kommersielle" svar som var her da! Doom 3 meg der, og Doom 3 meg her :!: Sikkert bare "små-barna" som ikke har spilt annet enda.... Lenke til kommentar
Deviate Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Husker jeg spilte phantasmagoria 1 som 11 åring, ikke akkurat noe som jeg har lyst til å gjøre igjen. Husker også at moren til en kompis av meg ble sint på oss når hun fant ut at vi hadde spilt det. Silent hill 3 og noen av resident evil spillene var også ganske jevlige, men de er mer sånn skvettespill. Vet ikke om noen husker spillet "D" på ps1, kom ganske tidlig, skummelt.. Ellers går alt greit Lenke til kommentar
Roug Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Doom 3, og alien spillene de er så sinnsykt kule, Doom3 tar bare av, jeg tør ikke spille doom3 hjemme når mor og fra har lakt seg, bruker så klart headset:D Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Doom 3, og alien spillene de er så sinnsykt kule, Doom3 tar bare av, jeg tør ikke spille doom3 hjemme når mor og fra har lakt seg, bruker så klart headset:D Hehe...hvor gammel er du da? BTW: Hva betyr nicket ditt, "Roug"? Mener du ikke "Rouge"? Lenke til kommentar
Roug Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Nciket mit er roug fordi, jeg vilel ha det nicket er 20 år jeg uansett skummelt spill, med full grafikk på alt så klart Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Nciket mit er roug fordi, jeg vilel ha det nicket er 20 år jeg uansett skummelt spill, med full grafikk på alt så klart 20 år?! Og så snakker du om mamma'n din?! HAHA Unnsykyld, det var ufint... Joda, AvP var drit-skummelt, det...i allefall da det kom ut! Måtte skru ned lyden, så jeg slapp å høre den forferdelige "alien-aproaching-on-radar" lyden Lenke til kommentar
Roug Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 hehe det er grett, jeg gidder ikke flytte ut når jeg skal i militære i januar, derfor , ja Mor og Far eller Mamma og Pappa om du vil Bor i kjellern jeg Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 hehe det er grett, jeg gidder ikke flytte ut når jeg skal i militære i januar, derfor , ja Mor og Far eller Mamma og Pappa om du vil Bor i kjellern jeg Joa, ikke noe galt med det! Bruttern er 23, og bor enda hjemme! (går videregående om igjen) :!: Lenke til kommentar
gspr Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg tror han prøvde å skrive Rogue. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå