drengen Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 har ødelagt frontluka til mitt chieftec bigtower under modding, så om det er noen som har en liggende og vil selge, ville jeg vært takknemlig Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Send mail til microplex, komplett eller lignende webshoper. De har sikkert en dør liggende, eller kan skaffe. Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Send mail til microplex, komplett eller lignende webshoper. De har sikkert en dør liggende, eller kan skaffe. Gratulerer med post nr 2500 Edit: Off topic Endret 16. august 2004 av Elwiz Lenke til kommentar
monstar Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Send mail til microplex, komplett eller lignende webshoper. De har sikkert en dør liggende, eller kan skaffe. Gratulerer med post nr 2500 Edit: Off topic VELDIG OFF-TOPIC!! enig med yngvejos få microplex til å sende et til deg. Lenke til kommentar
Whinz Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 jeg oxo har ødelagt min men jeg tok kopper røyr og satte på begge sidene det var tough Lenke til kommentar
drengen Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 jeg oxo har ødelagt min men jeg tok kopper røyr og satte på begge sidene det var tough har du bilde av det, evnt forklaring på hvordan du gjorde det? Lenke til kommentar
big_mama Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 har ødelagt frontluka til mitt chieftec bigtower under modding, så om det er noen som har en liggende og vil selge, ville jeg vært takknemlig Du kunne jo bare lage et nytt et i tre Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hmm.. vist du vill så kan du sikkert få mi.... men da må du betale porto! Jeg bryr meg ikke om den, har ikke hatt den siden jeg fikk kabinettet for 2 år siden. Send en PM så skal vi få ordnet det der;) Mvh; Marius Indrestrand Lenke til kommentar
Whinz Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) jeg oxo har ødelagt min men jeg tok kopper røyr og satte på begge sidene det var tough har du bilde av det, evnt forklaring på hvordan du gjorde det? nei, men flere som har laget worklog med det samme Endret 13. oktober 2004 av Whinz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå