XPUserz Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Hvis jeg setter opp en fellesserver for 5-6 bedrifter som deler på en server og har ulike domener til web-områder og videre, må jeg kjøpe CAL's til alle eller holder det bare å putte i CD'en (WinServer WebEdit.) og la alle bruke? Det blir jo ikke anonyme brukere dersom de kobler til Exchange/OWA og FTP med Windows brukerkonto. Endret 15. august 2004 av XPUserz Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Tror det riktige er at du har lisenser til hver av disse brukerne.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå