Gå til innhold

Beste 478 Hovedkort

radivx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Der var det et Gigabyte kort og ett MSI kort som vant... Hvordan er disse kortene i forhold?:

Gigabyte GA-8KNXP (Intel 875P) And MSI Neo 2 (Intel 865PE)

Du kan få kjøpe mitt neo2 kort...ville heller ha hatt p4c800-e deluxe.

har hatt alle de dyreste korta, ic7max3, p4c800-e deluxe kortet og nå msi neo2 fisR kortet. Minst fornøyd med ic7max3 mest fornøyd med asus kortet.

Lenke til kommentar

noen som har testet gigabyte kortet?

Er det på linje med de andre kortene dere snakker om?

edit:

Så ut som om Asus P4C800-E Deluxe ble testvinneren...i toms hardware.. KAnskje jeg sku gå for det? Litt kjipt at de ikke har greid å levere med runde IDE kabler, og at "merket til ASUS" er de kjedelige gule hovedkortene ... :p

Endret av vidiware
Lenke til kommentar

Det viktigste er å ha et hovedkort som både er raskt og stabilt. Med vekt på stabilt. Hvem vil vel ha et hovedkort det er mye trøbbel med? Og man kjøper vel ikke hk etter farge, gjør man vel? Hvis du velger Asus P4C800-E Deluxe, tror jeg ikke at du blir misfornøyd. Valgte det samme kortet selv, siden jeg skulle bytte hk.

Lenke til kommentar

Haddde ikke hatt noe i mot å ha slike fine farger på det da:

start.jpg

Tror nok det blir ASUS kortet... etter litt gjennomtenking. Så var det bare å tenke på neste bekymring... Økonomi...

Hvordan i **** skal jeg få råd til Asus P4C800-E Deluxe, 1024 MB PC3200 minne og ett radeon 9800 pro eller bedre?

Men jeg bare lurte... virker høyere hastighets minne på kortet? ex. PC4000? Vet at det ikke har noe å si hastighetsmessig. Men når du "overklokker" en slik brikke kan det vel ikke gå utover stabiliteten?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Tror nok det blir ASUS kortet... etter litt gjennomtenking. Så var det bare å tenke på neste bekymring... Økonomi...

Hvordan i **** skal jeg få råd til Asus P4C800-E Deluxe, 1024 MB PC3200 minne og ett radeon 9800 pro eller bedre?

Godt poeng.. :p

Har du god tid (som meg), så får du shoppe litt her og der.. når et godt tilbud dukker opp..

Lagersalg, bruktmarked...etc...

Har bygd meg opptil flere gode, kjappe og rimelige PC'er på den måten..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...