DraZeN Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Har et lite og svært irriterende problem. når pcn har stått på en stund så kan jeg ikke surfe lenger. Kommer bare "closed by remote server, uansett hva jeg skal inn på og uansett hvilken browser jeg bruker. Noen som har peiling på hva jeg må gjøre? Blir jo helt insane av å måtte restarte maskin når jeg kommer hjem, bare for å kunne surfe en stund. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hm da vet jeg ikke helt...Kanskje det hjelper å oppdatere nettverkskort-driverne dine.. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Kjører trådløst nettverk, med en dlink antenne. Har aldri vært sånn før Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 noen som vet noe? Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Det som alltid hjelper er ein formattering av PC'en Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Done that. TWICE- Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Har et lite og svært irriterende problem. når pcn har stått på en stund så kan jeg ikke surfe lenger. Kommer bare "closed by remote server, uansett hva jeg skal inn på og uansett hvilken browser jeg bruker. Noen som har peiling på hva jeg må gjøre? Blir jo helt insane av å måtte restarte maskin når jeg kommer hjem, bare for å kunne surfe en stund. Hvilken browser bruker du? Og har du forsøkt med en annen? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Er nå på tredje formateringen, lar jeg pcn stå på en stund, får jeg closed by remote server ca annenhver gang jeg skal inn på en adresse. er slik i både opera og ie Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 har hatt samme problem sekv, jeg formaterte hjalp som bare det nå har det ikke skjedd på flere mnd'er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå