jorn_:-D Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hei. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i billetter til cupfinalen? Helst link. Nå som brann gikk videre til semi, så regner jeg med at jeg kan se de på ullevål! Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 du kan vel skaffe de gjennom Posten eller sjekke med Billettservice, men pass på at du tar de ekte og ikke de som driver med svartebørs. husker ikke link Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Ville venta til Brann har spilt ferdig semi'n med å kjøpe bilett... De holdte jo på å drite på draget mot Bryne i dag.. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Helt enig med Andreasfe her. Og jeg ser ikke bort fra at Stabæk gir Brann en liten smekk Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Cupfinale-bilettene blir vel ikke lagt ut for salg før etter semifinalene. Da skulle det være ganske enkelt å få tak i dem via supporter-klubbene....ihvertfall for medlemmer. mvh Pantera Lenke til kommentar
skilli Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) posten har sikkert men håper brann taper (GO RBK ) Endret 16. august 2004 av skilli Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg kommer vel til bestille finale-bilettene via Kanari-Fansen's web-sider..... mvh Pantera Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 posten har sikkertmen håper brann taper (GO RBK ) Du sier GO RBK i cupen? Vel. Følger du ikke med? Lillestrøm sendte RBK ut av cupen for litt siden. Synd, men sant. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Du sier GO RBK i cupen? Vel. Følger du ikke med? Lillestrøm sendte RBK ut av cupen for litt siden. Synd, men sant. Ja "veldig synd"... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hei.Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i billetter til cupfinalen? Helst link. Nå som brann gikk videre til semi, så regner jeg med at jeg kan se de på ullevål! Glem det! Stabæk vinner over Brann! Lenke til kommentar
skilli Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 posten har sikkertmen håper brann taper (GO RBK ) Du sier GO RBK i cupen? Vel. Følger du ikke med? Lillestrøm sendte RBK ut av cupen for litt siden. Synd, men sant. jeg kan vel få si GO RBK selv om de er ute av cupen da Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Gi gutta en ball hver slik at de slipper å dele en, sier nå jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå