pgdx Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hei. Jeg har en signert Brann-drakt (helt ny), og den er i størrelse XXL (minst), og det er litt stort for meg som vanligvis bruker S (står for small (liten) i motsetning til XXL som står for eXtra eXtra Large (veldig veldig stor)). Det var én av grunnene til at jeg vil selge den, det andre er at jeg ønsker meg selvsagt en Brann-drakt, men man kan ikke bruke en Brann-drakt som er signert, for da må man vaske den, og da forsvinner jo signaturene. Spørsmålet er som følger; Hva kan jeg forvente å få for den? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Her har de kanskje litt mer peiling. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Følgende signaturer er ihvertfall på den: Cato Guntveit Helge Haugen Dylan MacAllister Pluss 13 jeg ikke klare å tyde. Ingen som vet hva en slik drakt har gått for før? Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Fåreslår at du brenner drakta jeg, den er ikke verdt mer enn den energien den kan gi som varme. Endret 18. august 2004 av Kamerat Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Fåreslår at du brenner drakta jeg, den er ikke verdt mer enn den energien den kan gi som varme. :!: Tromsø IL rocks the world Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Gir deg 29,50 KR For den...No more no less.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Det er vanskelig å være seriøs og prøve å svare på spørsmålet ikke sant..? Advarsel til nestemann som kødder Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Nei, det var visst ikke mange som satt inne med kursen på en signert fotballdrakt. Får prøve et annet sted... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Byr 500kr. Jeg har ikke lov til å inngå en avtale om salg her på forumet 500 kroner er mindre enn en original drakt ville kostet Som du skjønner, nei, takk. Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Og der ble jeg nødt til å stenge denne. Ser ikke ut som om det kom noen fornuftige svar uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg