mcbeef Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 HAHAHAHAHA For en latterlig side. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Morsom side. Morsom engelsk. Hvordan skal dette gå da? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Noen som har mailet arngren og spurt hvorfor de har en slik side som de har? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Ja, faktisk. I en tidligere Arngren-tråd. Søk, og du vil muligens finne. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hahaha! Deilg med en nettbutikk med egen Stallone-seksjon! Lenke til kommentar
audunr Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hahaha! Deilg med en nettbutikk med egen Stallone-seksjon! Livet mitt fikk plutselig mening igjen. MVH Audun Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Vel. Vel. Vel. Vel. Hva skal man si? Kommer nok ikke akkurat til å bli den største suksessen tror jeg Siden for deg som synes det er kjempemorro å bære ved. Siden for deg som liker kaviar på sjokoladepålegg. Siden for deg som.... Endret 23. august 2004 av ZiggWarth Lenke til kommentar
KS Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Merk hvordan de bruker det samme artikkelnummeret for flere varer .. Lenke til kommentar
z1nox Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Må bare si at arngren er den merkeligste webshoppen jeg har sett lenge siden jeg lo så godt :!: Den som trådstarter viser til har også en del artige leifer finnes det flerre sånne sider så plz post link ^^ Lenke til kommentar
carp Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Grøss, need for speed underground -platinum- til ps2....599! Hallo? Lenke til kommentar
Magellan Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Står i brønnøysundregisteret dette i allefall, men siden ser jalla ut. Organisasjonsnummer: 976 270 762 Navn/foretaksnavn: TORE HARTMANN EASY IMPORT Organisasjonsform: Enkeltpersonforetak Forretningsadresse: Lyngv 27 B 1182 OSLO Kommune: OSLO Postadresse: - E-postadresse: - Internettadresse: - Telefon: 22 67 93 05 Mobil: - Telefaks: - Registrert i Enhetsregisteret: 12.04.1996 Stiftelsesdato: - Innehaver: Tore Andre Hartmann Næringskode®: 52611 Postordrehandel med bredt vareutvalg 52630 Detaljhandel utenom butikk ellers Sektorkode: 790 Personlig næringsdrivende Også registrert i: Foretaksregisteret Denne bedriften burde jo vært registrert i MVA registeret også, i og med at de driver med kjøp og salg av varer? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 :lol: verste webshopen jeg noen gang har sett hvis noen bestiller derfra, ha klart et brev til tv2 hjelper deg Lenke til kommentar
Rune69 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Denne bedriften burde jo vært registrert i MVA registeret også, i og med at de driver med kjøp og salg av varer? Tja, med slike elementære feil og "hyggelige priser" er det vel ganske enkelt slik at firmaet IKKE har kommet seg over 50 tusinger i omsetning ennå (inntil denne grensen er registrering frivillig) slik at de MÅ regges i mva-registeret...Firmaet kommer vel aldri så langt heller kanskje? Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jøss, gamle Arngren jo! Takk for tipset... Visste ikke at han drev ennå. Jeg jobbet der en gang, i glansdagene deres. Og jeg ser at lite har forandret seg. Den sida deres er jo... OBSKØN! Øynene mine! Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Bør vel nesten flyttes til "humor" Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hahaha.. helt utrolig bra.. men jeg syns likevel denne tar kaka. Litt uoversiktlig? : http://www.arngren.net/topp20.html Lenke til kommentar
paroa Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 hehe, kjenner de folka... de er 14-15 år... Lenke til kommentar
jonki3 Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hei, prata med "sjefen" for sia i går, han sa: ******************************************************************** vi lager nå web siden selv. Før hadde vi et firma til å lage sia, men fikk mange klager, så nå er all texten og prisenne ifra oss. Sorry for alt det gammle "tullet". Vi GARANTERER 100% at det skal bli bedre!!, men det blir ikke akkuratt flere kunder av folk som prater dårlig om sia. Sånn som på den linken du gav meg. Men si en ting til dem, Hvis dere kjøper ifra sia er jeg sikker på at dere blir 100% fornøyd!!! mvh. Robin************* ******************************************************************** Jeg kjøpte et par ting av ham, fikk til å med litt rabatt. SVÆRT FORNØYD Rettere sagt. Jeg ville gitt sie en ny sjangse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå