andiss Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 HJELP? Hei jeg lurer på en ting jeg har tenkt å kjøpe meg et nytt skjermkort. ati readon x800 pro. hva burde jeg kjøpe msi kortet, sapphire, asus, gainword, creative x800 pro kortet PS: jeg har msi hovedkort hvis det har noe å si! msi-neo2 fisr til intel pentium pc'er. Jeg har intel pentium 3.4 ghz. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Du har ikke vurdert å kjøpt x800xt kort istedet? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 egentlig er alle like, men det er noen produsenter som har byttet du orginalviften.... men husker ikke hvem det er.... men du kjøper det som er billigst Lenke til kommentar
andiss Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 takk for det, men jeg kommer ikke til å få flaskehals med det kortet siden jeg har såppas bra prossesor? Lenke til kommentar
Cera Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Gå på narvesen, se etter et engelskspråklig blad som har testet de ulike produsentene... Lenke til kommentar
andiss Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Hvor går man inn på pc'en sinn for å klokke prossesoren? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hvor går man inn på pc'en sinn for å klokke prossesoren? du klokker i bios ved å øke fsb Lenke til kommentar
andiss Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 HVordan kommer man inn i bios da?? Lenke til kommentar
TJ Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hvor går man inn på pc'en sinn for å klokke prossesoren? I BIOSen Skjekk ut denne linken for å lære mer om overklokking. Lenke til kommentar
Raper Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Du går inn i pc'n via side døren.Der kan du henge en klokke over CPU'n. Da er'n overklokka Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Du har ikke vurdert å kjøpt x800xt kort istedet? Det er det dummeste jeg har hørt på lenge. Greit nok at noen hard core FPS slaver er avhengig av å ha det som er aller best og aller mest overprisete på markedet. Når mitt 9600Pro kjører alle spill helt greit så kjører det alle spill supert. Ta det billigst X800Pro kortet og hvis du skal flashe og åpne pipene så var det et VOI eller noe i den duren kort som var ganske bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå