hysing Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Fikk en del penger av farmor som må brukes opp fort. Nå er det sKIKKELIG lenge siden jeg spytta penger inn i PC sist så jeg trenger. 1. en 19 tommer LCD for spilling 2. En mus (lenge drømmt om en razer mus) Jeg har aldri brydd meg om skjermen jeg bruker, og me de konsevensene at jeg bruker en 17 crt med 1024x768 oppløsning. Greit nokk egentlig, men nå vil jeg ha noe mer. Leste guiden på forsiden, men fikk ikke så mye ut at det. Tror erfaring er det beste man kan ha på det området. Har noen av dere LCD? åssen funker det i spill? jeg spiller mest quake III og ET, så at LCDen funker bra for deg i sivilistation eller generals, driter jeg i. Grunnen til at jeg drømmer om en razer(for alle dere n00bs razor's hjemmeside), bortsett fra at de bare de som lagde den breyktede boomslang, er at de har sinnsyk presijon. 2100 dpi tror jeg det heter. ikke helt inne i musespecs. er det noen andre mus som har noe tilsvardende? mist 1800dpi. Dessuten er det nesten umrulig å skaffe en fra en norsk forhandler. Det ville vært greit for å få ned portoutgiftene. Anyone? Endret 15. august 2004 av hysing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå