Camen Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg har ett TV-UT problem! Har ett PowerColor 9600PRO,Bruker nyeste Ati Catalyst driver! Nyeste DirectX.. Når jeg skal se pc på tven så kommer det bare flimmer.. Har prøvd alt..tom formatert pcen!! Er det noen der ute som har opplevd dette ? Noen som vet hva jeg må gjøre ? Eller er SkjermKorte ødelagt ? Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg er ikke særlig erfaren på dette, men prøver å hjelpe uansett Prøv å still ned oppløsningen og se om det hjelper. Hvis ikke kan du prøve å stille ned hz også. Sikker på at du har koblet rett? Lenke til kommentar
Camen Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Alt er koblet riktig...det funka for en uke siden..så stoppa det brått og funke! Lenke til kommentar
Camen Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Ingen som vet hva som kan være feil ? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Er lite kjent med TV-ut på Ati, men har du sjekket at "ut-signalet" er satt til PAL og ikke NTSC? Bruker du S-video-kabel? Sikker på at TVen støtter s-video? Det gjorde ikke mitt så jeg måtte bruke RCA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå