navido82 Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hei Har et problem som jeg hadde håpet noen kunne hjelpet meg med. Når jeg trykker på "e" knappen for å få frem et nytt vindu i explorer så dukker ikke vinduet opp. Jeg må trykke flere ganger på explorer ikonet før et vindu kommer opp. Skulle tro det er noe som hindrer explorer i å dukke opp i vindu. Har kjørt spybot og antivirus. Slettet informasjonskapsler og besøkte sider på nettet, men alt uten hell. Noen som vet hva som er feilen? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 hakke peiling. Jeg konveterte nylig til Opera Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) hakke peiling. Jeg konveterte nylig til Opera Så hold kjeft da vel. Vi gir vel beng i hva du driver med. Endret 15. august 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Er det slik alltid ? Jeg merker selv at etter jeg har slått maskinen på, og f.eks. trykker på Explorer ikonet, så tar det ca 30sekund før dataen reagerer. Det samme gjelder andre ikoner på "quicklaunch-baren". Lenke til kommentar
navido82 Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Er det slik alltid ? Jeg merker selv at etter jeg har slått maskinen på, og f.eks. trykker på Explorer ikonet, så tar det ca 30sekund før dataen reagerer. Det samme gjelder andre ikoner på "quicklaunch-baren". Ja det er alltid slik. og det er bare på internet explorer knappen. Forstår ikke hvorfor det er sånnt.... ???? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 hakke peiling. Jeg konveterte nylig til Opera Så hold kjeft da vel. Vi gir vel beng i hva du driver med. Hatt en dårlig dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå