Hoppesagåsa Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Plutselig har maskinen begynt å kødde skikkelig med meg. Jeg har så langt kjørt Counter-strike uten problemer med crossover-office 2.1. Og det til og med uten å måtte tukle med ei eneste konfigurasjonsfil. Så her om dagen fungerer ikke CS/HL som den skal. Nå jeg prøver å oppdatere serverlista får jeg beskjed om at half-life må oppdateres, til tross for at alle patcher er på plass. Ikke en eneste server er tilgjengelig. Greit nok tenker jeg og reinstallerer både Slackware og CS. Må man så må man. Men av en eller annen grunn så blir jeg pinadø ikke kvitt problemet. Hva er dette for noe da? Det er den samme maskinen, samme programmer, samme drivere osv. Begynner snart å tro at det små nisser som kødder inne i kabinettet når jeg sover Endret 15. august 2004 av Hoppesagåsa Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Er nok serverdelen av HL opplegget som har fått en ny versjon... Eller noe. Kanskje slemme, slemme Valve prøver å få vekk Linuxbrukere alt de kan? Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Leste nettop et sted at WON-nettet er lagt ned pr. 31.07.04 og at Steam har overtatt. Så da får jeg vel teste steam da... Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 installere Steam...ja det var kveldens vits. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 installere Steam...ja det var kveldens vits. Da ville jeg valgt og prøve Transgaming's utgave av Wine, Cedega. De har støtte for Steam. Transgaming Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå