Marvil Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Hm? Hvor ble det av innlegget..? Endret 15. august 2004 av Marvil Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 alt ble jo helt klikk her nå, og innlegget mitt forsvant =( Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Samt at du kvadruppelpostet i feil kategori. Endret 15. august 2004 av jorgis Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Morsomt å se at en tråd laget av fisken har Marvil som førsteposter. Way to go, Marvil! Og fisk, det at siden tar litt tid å laste, gjør det ikke nødvendigvis lurt å trykke på submit-knappen fire ganger. Mest sannsynlig er infoen submittet, men downloadingen tar tid. Så... Håper du har lært. Selvsagt kan det være forumet sin feil, men bare for å si det. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 drange_net, jeg skjønner hva du mener, ettersom jeg har sagt det samme til folk før tingen er at når jeg først skrev så fikk jeg melding fra server om at innlegget ikke hadde blitt lagret, så jeg gikk tilbake og prøvde på nytt. jeg fikk en feilmelding hver gang som sa at en feil hadde oppstått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå