Tjohei Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 QUOTE (Alastor @ 17/08/2004 : 01:39) og du betaler mye for å være her på forumet? har du rett til å være her?...tenke før du klager er lurt. Nøyaktig det samme som jeg hadde tenkt å skrive. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Det er nok i alles interesse at forumet skal være minst mulig nede, og Drift prøver nok så god de kan. Men med nytt utstyr osv. følger det nok litt barnesykdommer med, men stoler på at Drift får fiksa det... Stå på Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 QUOTE (Plukk @ 17/08/2004 : 03:54) Jeg "betaler" hver gang jeg trykker på en ad. Så snakk for dere selv! Nei, du betaler ikke noe som helst. Desuten tror jeg ikke forumet for penger per klikk, men per kunde som registrerer seg og kjøper et produkt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 QUOTE (meself) Den nye serveren vår likte ikke jobben, dvs at den har noen problemer som vi ikke har klart å lokalisere enda. Vi har derfor skiftet den ut med en annen backup boks inntil videre og nå ser ting endelig ut til å kjøre noelunde bra Skulle flere problemer dukke opp så er det bare å skrike ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg