Stig-Arne Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 hva har skjedd her egentlig? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Det kan du si...?? Innlegget jeg skrev blir ikke vist så jeg skriver det på nytt..... De siste 3-4 dagene har dette forbanna forumet vert nede så og si hvert 10min. Jeg kunne f. eks ikke "Vis nye innlegg".. da fikk jeg feil melding, og når jeg skulle skrive dette innlegget så gikk det til H****** Da lurer jeg bare på om de som har ansvar for driften vet om dette i det hele tatt....? Begynner å bli forbanna irriterende når det ikker funker som det skal Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Ting virker dessverre veldig ustabilt for tiden ja... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Blir litt lei til tider jeg også. Hva er det som forårsaker dette? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Men det har vel skjedd litt endringer i det siste. Får inntrykk av at de er klar over situasjonen og feilsøker. Lenke til kommentar
amund Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Vi har vært på jobb hele helgen for å holde forumet i gang :-( Vi mistenker at det er hardware-problemer på den nye serveren som er grunnen til at forumet er så ustabilt om dagen. Beklager ulempene denne nedetiden medfører! Samtidig vil jeg understreke at drift er minst like lite interessert i denne nedetiden som alle leserne våre. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jaja, hva det nå enn er. Drift: stå på Dere gjør en bra jobb Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Tror de sliter litt med forumet for tiden ja... Klart man blir skuffet når et så godt forum svikter, men men... ny server er vel kanskje ikke så enkelt å sparke igang uten barnesykdommer? Mitt inntrykk er at de jobber intenst med å gjøre systemet mer stabilt og redusere flaskehalser. Så snart forumet er nede, vet jeg med meg selv at en stakkars datamann stresser og svetter hardt med å få det opp igjen snarest mulig. Kjempeflott service på en søndags kveld synes nå jeg da Sveinl. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 er det slik at de i drift har det som jobb, eller hobby? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hiver meg på her. Det funker svært dårlig slik det er nå, og bør definitivt bedres. Er dog klar over at sikkert ikke er en enkel oppgave, og det er godt at folk er på saken Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Kom heller med støttende ord en "hva fan er galt nå da?". Er ikke trivelig og jobbe når man blir kjeftet på hele tiden. Drift gjør som jeg har sagt før en meget bra jobb Lenke til kommentar
amund Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 QUOTE (Natrium @ 15/08/2004 : 23:41) er det slik at de i drift har det som jobb, eller hobby? Både jobb og hobby :-) Når man blir varslet om nedetid kl 21 på en lørdagskveld er det en veldig kjip jobb, mens når man får programmere og drifte (uten å måtte drive slik brannslukking) er jo dette bare gøy :-) Mvh, Amund Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Er lenge siden jeg har merket nedetid/treghet i forumet... Jeg besøker det tydeligvis på de rette tidspunktene Det jeg lurer på er hvorfor det er The_Miracle og ikke Stig-Arne som står oppført som trådstarter i denne tråden, hvis du ser her Endret 16. august 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 QUOTE (GeeZuZz @ 16/08/2004 : 15:49) Er lenge siden jeg har merket nedetid/treghet i forumet... Jeg besøker det tydeligvis på de rette tidspunktene Det jeg lurer på er hvorfor det er The_Miracle og ikke Stig-Arne som står oppført som trådstarter i denne tråden, hvis du ser her Jo det skal jeg fortelle deg.... Da jeg skrev skulle opprette tråden så kom det en error melding når jeg trykte "Lag nytt emne". Forumet oppfattet tydligvis at en tråd var opprettet, men kunne ikke vise innholdet i den pga error meldingen Uansett: Funker vist igjen nå. Lenke til kommentar
Danko Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Slutt å klag.. Forumet er en gratis tjeneste og er ingen brukere som lider nevneverdig om forumet er ute av drift en time eller tjue. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Så lenge man jobber med problemet er det greit for meg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 QUOTE (The_Miracle @ 15/08/2004 : 22:05) Det kan du si...?? Innlegget jeg skrev blir ikke vist så jeg skriver det på nytt.....De siste 3-4 dagene har dette forbanna forumet vert nede så og si hvert 10min. Jeg kunne f. eks ikke "Vis nye innlegg".. da fikk jeg feil melding, og når jeg skulle skrive dette innlegget så gikk det til H******Da lurer jeg bare på om de som har ansvar for driften vet om dette i det hele tatt....? Begynner å bli forbanna irriterende når det ikker funker som det skal og du betaler mye for å være her på forumet? har du rett til å være her?...tenke før du klager er lurt. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 QUOTE (Alastor @ 17/08/2004 : 01:39) QUOTE (The_Miracle @ 15/08/2004 : 22:05) Det kan du si...?? Innlegget jeg skrev blir ikke vist så jeg skriver det på nytt.....De siste 3-4 dagene har dette forbanna forumet vert nede så og si hvert 10min. Jeg kunne f. eks ikke "Vis nye innlegg".. da fikk jeg feil melding, og når jeg skulle skrive dette innlegget så gikk det til H******Da lurer jeg bare på om de som har ansvar for driften vet om dette i det hele tatt....? Begynner å bli forbanna irriterende når det ikker funker som det skal og du betaler mye for å være her på forumet? har du rett til å være her?...tenke før du klager er lurt. Så sant, så sant. Vi betaler ingenting for et flott forum, og vi skal derfor ikke klage når drift gjør masse for dette forumet! Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg "betaler" hver gang jeg trykker på en ad. Så snakk for dere selv! Drift gjør en god jobb! Stå på! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Du betaler ikke hver gang du trykker på en ad. Hw.no får ikke betalt pr. klikk. De får vel en fast pris for å vise annonsen på f.eks forsiden. I og med at forumet er reklamefritt(hvor ble det av den annonsen forresten?), betaler du i praksis ingenting. Endret 17. august 2004 av Orjanp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg