Gå til innhold

Er mektig lei nedetiden på forumet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan du si...??

Innlegget jeg skrev blir ikke vist så jeg skriver det på nytt.....

De siste 3-4 dagene har dette forbanna forumet vert nede så og si hvert 10min. Jeg kunne f. eks ikke "Vis nye innlegg".. da fikk jeg feil melding, og når jeg skulle skrive dette innlegget så gikk det til H******

Da lurer jeg bare på om de som har ansvar for driften vet om dette i det hele tatt....? :ermm:

Begynner å bli forbanna irriterende når det ikker funker som det skal :wallbash::wallbash::wallbash:

Lenke til kommentar

Vi har vært på jobb hele helgen for å holde forumet i gang :-(

Vi mistenker at det er hardware-problemer på den nye serveren som er grunnen til at forumet er så ustabilt om dagen.

Beklager ulempene denne nedetiden medfører! Samtidig vil jeg understreke at drift er minst like lite interessert i denne nedetiden som alle leserne våre.

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Tror de sliter litt med forumet for tiden ja...

Klart man blir skuffet når et så godt forum svikter, men men... ny server er vel kanskje ikke så enkelt å sparke igang uten barnesykdommer?

Mitt inntrykk er at de jobber intenst med å gjøre systemet mer stabilt og redusere flaskehalser.

Så snart forumet er nede, vet jeg med meg selv at en stakkars datamann stresser og svetter hardt med å få det opp igjen snarest mulig. Kjempeflott service på en søndags kveld synes nå jeg da :thumbup:

Sveinl.

Lenke til kommentar

QUOTE (Natrium @ 15/08/2004 : 23:41)
er det slik at de i drift har det som jobb, eller hobby?

Både jobb og hobby :-)

Når man blir varslet om nedetid kl 21 på en lørdagskveld er det en veldig kjip jobb, mens når man får programmere og drifte (uten å måtte drive slik brannslukking) er jo dette bare gøy :-)

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

QUOTE (GeeZuZz @ 16/08/2004 : 15:49)
Er lenge siden jeg har merket nedetid/treghet i forumet... Jeg besøker det tydeligvis på de rette tidspunktene ;)

Det jeg lurer på er hvorfor det er The_Miracle og ikke Stig-Arne som står oppført som trådstarter i denne tråden, hvis du ser her :hmm:

Jo det skal jeg fortelle deg.... Da jeg skrev skulle opprette tråden så kom det en error melding når jeg trykte "Lag nytt emne". Forumet oppfattet tydligvis at en tråd var opprettet, men kunne ikke vise innholdet i den pga error meldingen

Uansett: Funker vist igjen nå. :)

Lenke til kommentar

QUOTE (The_Miracle @ 15/08/2004 : 22:05)
Det kan du si...??

De siste 3-4 dagene har dette forbanna forumet vert nede så og si hvert 10min. Jeg kunne f. eks ikke "Vis nye innlegg".. da fikk jeg feil melding, og når jeg skulle skrive dette innlegget så gikk det til H******

Da lurer jeg bare på om de som har ansvar for driften vet om dette i det hele tatt....? :ermm:
Begynner å bli forbanna irriterende når det ikker funker som det skal :wallbash::wallbash::wallbash:

og du betaler mye for å være her på forumet? har du rett til å være her?...tenke før du klager er lurt.

Lenke til kommentar

QUOTE (Alastor @ 17/08/2004 : 01:39)
QUOTE (The_Miracle @ 15/08/2004 : 22:05)
Det kan du si...??

Begynner å bli forbanna irriterende når det ikker funker som det skal :wallbash:  :wallbash:  :wallbash:

og du betaler mye for å være her på forumet? har du rett til å være her?...tenke før du klager er lurt.

:):woot:

Så sant, så sant. Vi betaler ingenting for et flott forum, og vi skal derfor ikke klage når drift gjør masse for dette forumet!

Lenke til kommentar

Du betaler ikke hver gang du trykker på en ad. Hw.no får ikke betalt pr. klikk. De får vel en fast pris for å vise annonsen på f.eks forsiden. I og med at forumet er reklamefritt(hvor ble det av den annonsen forresten?), betaler du i praksis ingenting.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...