Gå til innhold

Program til å blocke IP

Rubex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant det ut... Det er bare til å gjøre følgende:

Tools -> Advanced Rules -> Add

- Huk av for Block this trafic

- Så under Hosts så skriver du inn ip'en under IP Address

- Så beveger man seg til Ports and Protocols. Her velger man ALL

Da var den saken ute av verden :)

Lenke til kommentar
Hell cola på nettverkskortet..

Nei, seriøst! Ikke fikle med andres PCers instillinger uten at de selv er klar over det..

Spar meg for sånne useriøse og idiotiske komenterer. Dersom du ikke vet svare kan du bare drite i å svare....

Lenke til kommentar

Nei, seriøst! Ikke fikle med andres PCers instillinger uten at de selv er klar over det..

Spar meg for sånne useriøse og idiotiske komenterer. Dersom du ikke vet svare kan du bare drite i å svare....

Hvem har lyst til å svare deg når du slenger en sånn kommentar tilbake da?

Det du evt kunne ha gjort er å muligens prate med en person i en databutikk som kanskje har mer peiling på firewall og lignende

Lenke til kommentar

Hvem har lyst til å svare deg når du slenger en sånn kommentar tilbake da?

Det du evt kunne ha gjort er å muligens prate med en person i en databutikk som kanskje har mer peiling på firewall og lignende

De som vet svaret har kanskje lyst..., med det er ikke vits i å poste sånnt tull som blackbox gjorde. Hadde jeg vert så dum så hadde jeg hellt cola på nettverkskortet hans for lengesiden :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...