Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Diskusjon om Telenor på VG.no ... Teiteste jeg har sett.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Javel, dette var dråpen!

Følgende er utført i dag:

2 stk Telenor mobilabonnement er sagt opp, Netcom er den nye leverandør (greit å kunne beholde telefonnummer)

Fasttelefon (ISDN) hos Telenor er avsluttet, fra nå av er det Tele2 som får pengene

Telenor ADSL (704/128) er sagt opp med umiddelbar virkning. NextGenTel 2048/640 er bestilt, montør kommer på tirsdag.

Med unntak av det Telenor får av mine penger for å leie ut kabler til de andre leverandørene, har jeg nå gjort det jeg kan for å gi Telenor minst mulig fortjeneste på min families tele-forbruk.

Nå venter jeg bare på at EU skal si at Telenors monopol på kabel blir kjent ulovlig, slik at man kanskje også i denne siste Stalinstat kan få en noenlunne rettferdig - og FRI - konkurranse.

Jeg vil oppfordre dere alle, i den grad dere har mulighet, til å gjøre som meg. Hvis kortsiktig gevinst overskygger alt som heter etikk i telebransjen slik Telenor åpenbart ser det, vil tallenes klare tale gi Telenor et skudd for baugen når kundene forlater dem!

Våre i snitt 1750 kr i måneden går i alle fall ikke lenger til Telenor - det kommer de aldri til å gjøre igjen, heller!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-01 02:23, selters skrev:

At noen i det hele tatt kan komme til å forsvare Telenor i denne saken.

Ser ut som en 14tiss som vil provosere.. Han har dratt alle sine "fakta" rett ut av analen.

Telenor har nettopp oppgradert båndbredda, hastighetsproblemer eksisterer ikke, de som downer mye koster da serverkapasitet, men når de allerede har et godt system er det jo bare snakk om vedlikehold, altså kan umulig være at "misbrukerne" koster så **** mye.

Uansett så tror jeg at mange vil downloade MYE i starten når de får bredbånd, men det tror jeg er noe som gir seg etterhvert, i alle fall er det slik til meg.

Lenke til kommentar

VG artikkelen er ulogisk på mange måter.

At vi må betale mer for internet i fremtiden tror jeg neppe. Utviklingen går vel mot billigere tilgang.

Bruk av enkelte tjenester kan nok gå opp, men det er tross alt opp til enhver hva en vil benytte seg av.

Telenor burde innse at utviklingen går bort fra tellerskrittbaserte tjenester.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...