Gå til innhold

Darkfall Online

Anbefalte innlegg

Razorwax er et norsk utviklerselskap som nå har planer om å kaste seg på MMORPG-karusellen med spillet Darkfall Online. Det ser ut til at denne karusellen vil stoppe å snurre med det første. Markedet ser ut til å utvide seg, og stadig flere mennesker finner frem til Internetts tivoli for å oppleve MMORPG. Vi har snakket litt med Razorwax og tatt en sniktitt på denne tittelen.

Les hele sniktitten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det så skikkelig stilig ut jeg. På tide at det kommer et MMORPG som kanskje ikke man må spille hele tiden for å bli noe, men jeg skjønner ikke helt hvordan de skal greie seg uten lvl'er.

Lykke til Razorwax

Lenke til kommentar

Gleder meg til å være en rik smed eller en fattig fisker. Slippe bort fra hverdagen uten at man trenger å løpe og hoppe rundt og skyte/hugge ned alt og alle man ser. Bare slappe av og fiske litt eller no sånt. VEit ikke om det blir helt sånn, men tror det er slik jeg vil ha et spill. Man burde kunne velge forskjellige retninger. Alle i verden er ikke USmarines eller anti-terror styrker, noen er faktisk bønder og fiskere..:smile:

** Hvorfor ikke bare gå ut og fiske på ordentlig da...? Hmmmm...:smile: **

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...