Slayer Of Minds Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Jeg vil gjerne ha en swap disk til ps2'en min, da jeg har noen spill som har blitt litt ripete og vil brenne kopier av disse, slik at de ikke blir mer ødelagte. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en? Edit: Har ikke planer om piratkopiering. Kjøper alle mine spill lovlig. Endret 15. august 2004 av Slayer Of Minds Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg kjøpte mine hos www.hammar.no Regner med at de fortsatt har det. :-) Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Dette er nok den beste , den har et lokk på toppen så du slipper og ''slide'' hele tia og gjøre noe skade på PS2 en i det hele tatt. til kr 399 (har en sånn jeg og kjøpte den fra samma folka bare på qxl og de er veldig , bra og handle med) Lenke til kommentar
Slayer Of Minds Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 har bestilt slide card og swap disk fra modchip.com. 34 euro + 3 euro i frakt. ikke så dyrt egentlig. regner med å få det til uka. så nå skal jeg endelig få spille de gamle spillene mine igjen! Lenke til kommentar
togr Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 funker dette eller er d bare jalla? lurer litt på åssen d her fungerer. noen som gidder å forklare litt for meg her eller? Lenke til kommentar
Slayer Of Minds Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 funker perfekt hos meg. har tatt backup av mine gamle og delvis ødelagte spill, og spiller disse helt perfekt nå. selve prosedyren går ut på at man setter i boot-discen, venter til den har bootet ferdig, og bruker slide-cardet man får med til å trekke ut dvd-romen med, setter inn spillet man skal spille, og trykker inn dvd-romen igjen. du kan sikkert finne mer detaljert info hvis du søker på google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå