adsfiklam Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hvilke ulemper er det med Prix PC-en? Når den er så billig må det jo nesten være det, eller tar jeg feil? Les mer om PC-en her. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Vil ikke si at den var SÅ bra at det gjorde noe.. Hadde aldri kjøpt den. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg klarer ikke å sette sammen en slik billig pc... Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 til den prise så er pcen helt kurant Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Spørs jo hva skjermkortet er god for, men det er en bra pris. Ikke så mye å si på det. Tviler på at jeg ville kjøpt den, men for de som ikke vil bygge selv...gå å kjøp. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Eneste ulempen jeg kan tenke meg er at det ikke følger med skjerm eller optisk mus, kun kule mus Men da hadde jo prisen godt noe opp. Og de fleste har jo en eller flere skjermer lignede så det skulle ikke være noe problem. Imponerene tilbud som dette finner man bare ikke. Fikk lyst på den pc`en selv men jeg mangler 7,5k jij1984:Skjermkortet er lik et Radeon 9800 pro kort. Så det er ikke akkurat et dårlig kort. Endret 15. august 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
Terje911 Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Kan man kjøpe den maskinen på alle prix butikkene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå