Christer1 Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hei. Jeg har Chello Pluss pakka fra UPC, og da skal speeden ut være på 356, men har aldri fått over 300 i tester! Ligger stortsett under 150! Noen som har samme problemet ? Legger noen eksempler her, testene er tatt rett etter hverandre: 7.8 KByte/sec (=62 kbps) 15.2 KByte/sec (=122 kbps) 18.0 KByte/sec (=144 kbps) 8.8 KByte/sec (=70 kbps) 6.4 KByte/sec (=51 kbps) Så mye får jeg ut av en 356 kbps linje Inn linja er som den skal. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Det skal være slik. *Ingen* ISPer gir deg i dag overhead på upload så med mindre du er meeget heldig (ISP gir deg mer enn du har betalt for) (eller kanskje avstand til sentral betyr noe her?) så vil du få mindre enn du "skal ha. Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Det skal være slik. *Ingen* ISPer gir deg i dag overhead på upload så med mindre du er meeget heldig (ISP gir deg mer enn du har betalt for) (eller kanskje avstand til sentral betyr noe her?) så vil du få mindre enn du "skal ha. Det skal ikke være slik Har 2 venner med samme internett, og de får fullt ut! Jeg fikk fullt ut da jeg bare hadde 256, før de oppgraderte linja til 356! Er veldig plagsomt da jeg skal sende noen filer til noen venner, de sender fort til meg, men fra meg tar det evigheter. Edit: skrivefeil Endret 15. august 2004 av Christer1 Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hmm, joda, du har jo rett i at de tallene der er unaturligt lave da. Det jeg tenkte poå var hovedsakelig at du ikke burde regne med å få noe særlig mer enn 300, men jeg ser jo nå at 60kbps er lit vel lite. Men jeg er usikker på hvorfor du postet her da. Det er tydligvis en feil på linja eller noe og du burde ringe UPC og høre med dem. Lenke til kommentar
covah Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Kanskje en ide å kontakte UPC da? Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Og jeg regner med at linje ikke brukes til NOE annet under denne testen, hva? Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Jepp har gjort det. De sa de kunne sende en tekniker For de fant ikke noe feil med linja mi. Har inn hastigheten, men ut hastigeten har jeg ikke. Ser når jeg upper til home.no konto, så går speeden opp, ned, opp , ned , opp osv! Blir aldri på et sted. Hender tilogmed at den går innom 0 og blir der en stund også hvis jeg sender litt store filer over msn, 3 mb å sånt. ( for meg så er det stort nå ) Så hender det at den stopper, kanskje den blir på 0 for lenge da? Den avbryter hele sendingen. Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Og jeg regner med at linje ikke brukes til NOE annet under denne testen, hva? Nope, det gjør den ikke. Har testa den mange ganger, de siste dagene nå. Uansett når på dagen så er den like dårlig Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Kanskje en ide å kontakte UPC da?Ja, ta kontakt med UPC. Har selv Chello Classic og har testet litt etter oppgraderingen. Skal ha 256, men ligger vanligvis rundt 230. Lenke til kommentar
PuffaRis Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Welcome to my world. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=281224 Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Kanskje en ide å kontakte UPC da?Ja, ta kontakt med UPC. Har selv Chello Classic og har testet litt etter oppgraderingen. Skal ha 256, men ligger vanligvis rundt 230. hehe Ikke så stor forkjell da. Jeg får ikke min opp i 200 da, og jeg skal ha 356 Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jaja, jeg har også Chello Plus og fikk 61 Kbps Lenke til kommentar
gwh Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Tok en test på Dinside akkurat nå, fikk 2177/353 på chello pluss, det er vel som man kan forvente. Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Jaja, jeg har også Chello Plus og fikk 61 Kbps Hele tiden eller var det bare tilfeldig? Min har vært sånne lenge. Hele tiden er min sånn. Aldri gått over 300. eller 200 kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå