drdue Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 jeg har win xp og er i netverk med en som har mac. alle innstillingene ser ut til å være rektige , men jeg kommer ikke inn på dataen hennes. jeg finner henne, men når jeg skal skrive inn passordet hennes så fynker det ikke..................................................................................................... : Lenke til kommentar
Timur Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Har du husket å huke av på mac'en slik at du har lov, er noe som heter windows-fildeling (tror jeg). Tror det ligger i Systemvalg under deling eller Internett. Lenke til kommentar
ohusby Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Windows Sharing ja. Ta en omstart på begge maskinene. Så skal du få opp maskinen hennes under Local på nettverk på macen. Når du connecter til maskina fyller du ikke inn noen av feltene, men bare trykker ok. Deretter får du valget om hvilke mapper du vil mounte, og deretter få tilgang til. Og neste gang, husk å fjern teipenover punktumtasten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå