ve_gard Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg vurderer å kjøpe en ny 19" LCD skjerm... Har vurdert denne: Hansol H950 Har noen hær noen erfaring med denne.. fant ikke noen test av den på hw.no selv om jeg mener og ha sett den hær Takekr for all hjelp! MVH Vegard Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Den har TCO99 (TCO03 er nytt og bedre) Kontrasten kunne vært litt større. men det var jo et pent design Det spørs jo hva du skal bruke marskinen til da, det stod ikke noe om responstid (som er viktig hvis du skal ha den til spill) Men den er helt sikkert yppelig til normalt bruk, jeg ville valgt samsung 910T http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=18035 Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 hvordan er det mulig at den skjermen der står oppført med TCO 03 når den på de forskjellige butikkene i priguiden står oppført som TCO95 og -99.. Designe er også annerledes.. bare se på: Test 1 i forhold til: Test 2 .. Hvorfor??? MVH Vegard Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Jeg har Samsung 910T og har ingenting å utsette på denne skjermen. Har ikke testet 193t, men slikt jeg forstår det så er 910t en del av den nye generasjonen i denne serien - en slags arvtager? Den er kjapp, MINIMALT med ghosting - prøvde 'NFS: Underground' og merket kun litt ghosting når man var oppe i stor fart for så å kræsje kraftig i en vegg. Ellers så merket jeg meg én død pixel når jeg fikk skjermen, men denne ser ut til å ha forsvunnet Bildet er krystallklart og menyene er lettvindte og pent utformet. Alle tiders skjerm. Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 D høres kjempeflott ut:D nå gjorde du meg bare enda mere glad med tanke på att jeg får den skjermen imorgen per post:D Tusen Takk for alle svar!! MVH Vegard Ofstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå