Gå til innhold

Skjermkort som bråker

AsconaB

Anbefalte innlegg

Har et Creative 3D Blaster 4 Titanium 4400 som bråker noe helt vannvittig.

Prøvde å stoppe cpu vifta og merka ingen endring i lyd, prøvde så psu vifta, merka heller ikke noen endring, prøvde så de 2 kabinettviftene og merka heller ikke noen endring i lyden, så kom fram til at det er skjermkortet.

Noen som har tips om hva jeg kan gjøre ? Vil han en stille maskin !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

den kjøleren fungerer helt utmerket på kortet ditt. hadde nøyaktig det samme kortet (som jeg også fant ut at det bråkte noe infernalsk) og monterte nøyaktig den zalman kjøleren (slengte på den tilhørende vifta også vel og merke) og det ble brått veldig stille og jeg kunne klokke core og minne mer enn jeg noensinne kunne med den bråkete orginal kjøleren. :thumbup:

Lenke til kommentar
Hmmm, så du mener den fungerer bedre enn den originale kjøleren ? Finne vel ikke noen temp.måler på kortet ?

vel.. kjøleren er jo beregnet på et 9800pro kort (bla) som genererer endel mer varme en gode gamle gf4 ti, og vifta er beregnet på 9800pro om man vil overklokke.. så ja, den fungerer mye bedre enn orginalkjøleren. prøvde å ta og holde på kjøleren etter litt intens far cry spilling, og kan ikke si at kjøleren ble særlig varm av den grunn.

ingen temp måler nei

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...