jms88 Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 pcen min er nesten helt ny, og den har funket helt fint, helt til jeg for ca en uke siden begynte å legge merke til at da jeg setter i en cd så starter den ikke automatisk. Skjedde omtrent samtidig som jeg kjøpte nytt skjermkort, men tviler på at dette har noen innvirkning. CDrommen er av merke Lite-On COMBO SOHC - 4832k dvd spiller/cd-brenner Håper noen har noen tips til hva som er galt, blir kjempeglad hvis jeg får svar Lenke til kommentar
likferd Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) høyreklikk på dvd-spilleren i Min Datamaskin, velg "autostart" og sett den til "spør meg hver gang om en handling" eller hva du vil. Ikke det jeg skjønner hva du skal med autostart Edit: lurte seg inn en liten leif Endret 15. august 2004 av likferd Lenke til kommentar
jms88 Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 har prøvd det du beskrev, men det står ikke noe om f.eks spill cder. det er veldig greit at f.eks instalasjonsmenyen spretter opp uoppfordret. eventuelt, hvilken kategori går det under? cd med blandet innhold? takk for svar Lenke til kommentar
Pels Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 må den sprette opp da? Du kan jo bare gå på min datamaskin og dobbel klikke på cd'en. Lenke til kommentar
jms88 Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 jo men da må jeg fortsatt bla meg inn på cden og dobbeltklikke på filen som heter autorun.exe... jeg overlever jo det da... men det er veldig greit med automatisk autorun Lenke til kommentar
Pels Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Det er vel sikkert bare en sånn instilling. Hvor lenge siden er det den ikke "spretter opp" lenger ? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Ett spørsmål: Har du lagt inn fireburner? Dette disabler gjerne autorun (kan velges bort under install). Har brent meg på det et par ganger Lenke til kommentar
jms88 Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 det er ca en uke siden... har ikke lagt inn fireburner, men har jo andre brenneprogrammer da, det er mulig at de har noen innvirkning... men har ikke instalert noen nylig... såvidt jeg vet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå