frozen_cpu Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Skal sette opp et lite hjemmenettverk, men er usikker på hva jeg trenger. Nå har jeg bare internett på den ene av de to PC'ene i huset, men kan tenke meg å få det på begge. Kan jeg klare meg med en switch etter modemet eller trenger jeg en router? Hvis jeg trenger en router, hvilken vil dere da anbefale? Helst ikke så altfor dyr. Takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Dersom ditt modem har innebygd router, trenger du bare en switch. Edit: Leif. I en så kort setning? Ja. XenZor Endret 15. august 2004 av XenZor Lenke til kommentar
frozen_cpu Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Er det noen som vet om det er innebygget router på det modemet Telenor sender ut sammen med startpakka? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hvilke modem er det? XenZor Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hvis det er den nye Speedtouch boxen så er det vel det. (Den med bare en knapp) Lenke til kommentar
frozen_cpu Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Modemet jeg har er et Thomson speed Touch 510i. Er det innebygget Ruter på det? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Ta entitt på denne tråden. XenZor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå