andgob Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Dette er de første bildene jeg har tatt med mitt digitalkamera (sony cybershot p-100, første kamera jeg har hatt) noen av de har vært innom photoshop men hva syntes dere? Endret 16. august 2004 av andgob Lenke til kommentar
lobster Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Dessverre kommer ikke bildene dine opp når jeg var inne for å se på de.. Lenke til kommentar
andgob Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 off, dårlig server gitt, kommer vel tilbake snart Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Fikk sett de i gårkveld før serveren klikket og jeg likte det med edderkoppen Lenke til kommentar
royrogers Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Dette er de første bildene jeg har tatt med mitt digitalkamera (sony cybershot p-100, første kamera jeg har hatt) noen av de har vært innom photoshop men hva syntes dere? Du skriver at det er de første digital bildene du har tatt, men det ser ut som om du kan Photoshop. Hvordan har du klar å lære deg fotoshop uten å ta bilder sjølv. Lenke til kommentar
andgob Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Du skriver at det er de første digital bildene du har tatt, men det ser ut som om du kan Photoshop.Hvordan har du klar å lære deg fotoshop uten å ta bilder sjølv. vel, det var kanskje litt feil. de første bildene jeg har tatt med mitt digitale kamera som jeg fikk på torsdag. sånn skulle det være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå