Sodam Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Mener det er A Scanner Darkly, men er ikke 100% sikker. Siden er enn annen film som også har brukt samme animasjons metode. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Mener det er A Scanner Darkly, men er ikke 100% sikker. Siden er enn annen film som også har brukt samme animasjons metode. Det er feil. Vil du prøve på nytt? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det der er Waking Life. Stemmer godt - den gikk vel på tv for noen dager siden også? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Ja det stemmer vel det at den gikk på TV-en for kort tid siden, jeg så den ikke da jeg egentlig ikke ser film på TV. Waking Life er en film jeg liker veldig godt. Siden Montag svikter på s/h-fronten får jeg gjøre mitt da, hva er dette for en film? Edit: Ble noe surr med bildene. Endret 6. juni 2008 av Bruckiania Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ja for tenk at det er det. Din tur. Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Mer s/h film.( ) En litt bedre en imo ... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hmm, kan det være "The Longest Day" mon tro? Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 nei og nei. Men at det er en krigsfilm er korrekt. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hmm, ikke så mye å jobbe utifra her, men jeg prøver meg med "The Battle of Britain" (1943) Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Aner ikke hvorfor (det er flere år siden jeg så den sist), men får assosiasjoner til "Dr. Strangelove". Endret 6. juni 2008 av JacEr Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 ingen rette. Ett par visuelle hjelpemidler;) : Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Twelve O'Clock High Gregory Peck med ryggen til forresten. Endret 6. juni 2008 av Montag Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Twelve O'Clock High exacto;) du kom frem til svaret ved hjelp av "General Frank Savage skiltet" på siste bildet.. (som jeg ikke la merke til før etter jeg postet det) ? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 du kom frem til svaret ved hjelp av "General Frank Savage skiltet" på siste bildet.. (som jeg ikke la merke til før etter jeg postet det) ? Faktisk ikke annet enn som bekreftelse - kjente igjen Peck og da begynte hjulene å snurre. Vi fortsetter med noe som mange nok vil synes er lettere... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 For de som er usikre: filmen er amerikansk. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 John Wayne i en John Ford-film? Stagecoach? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 John Wayne i en John Ford-film? Stagecoach? Feil på alle punkt dessverre. Filmen er fra 40tallet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå