Cryflopp Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) nei det er feil, nytt bilde kommer snart. Endret 3. juni 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Ground Control Endret 3. juni 2008 av Otth Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Sender oppgaven videre. Vil gjerne legge opp en ny oppgave jeg Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 hehe ja, så filmen akuratt. Morsom film det Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Silent Bob here's an electrical genius. He won the science fair in eighth grade by turning his mom's vibrator into a CD player using some chicken wire and shit.The mother fucker's like MacGyver. No, the mother fucker's *better than* MacGyver. Da kan noe andre fortsette, jeg skal tidlig opp i morgen og er på vei i bingen. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 hehe neivell visst ingen andre vil legge opp ny så tar jeg enda en jeg ^^, Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 ja, trodde ikke den ville gå så fort Har den orginalt her på dvd men har ikke sett den... er den noe? virka litt sånn standar teen film Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 ja, trodde ikke den ville gå så fort Har den orginalt her på dvd men har ikke sett den... er den noe? virka litt sånn standar teen film Aner ikke, bare den eneste filmen jeg fant med Alfonso Ribeiro. Ny oppgave: Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Fikk en sterk følelse av Snøhvit, men fant ikke noen som passet helt. Er det kanskje den siste Narinia-filmen? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Feile filmer og feil sjanger. Filmen er Oscar-nominert (sier ikke hvilken sjanger) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 scareltt letter? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Kult. Fikk endelig brukt assosiasjon for å løse en oppgave :--) Ny: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå