Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Ningen no shômei? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Jaggu, da fortsetter jeg med denne: Edit: Beklager klusset. Jeg får skylde på mine underutviklede sosiale egenskaper, eller noe. Endret 1. juni 2008 av Bruckiania Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 ehh, vi er midt opp i en oppgave ja! Makan Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Å faen, jeg trodde det godeste Manx mente var at jeg hadde gjettet riktig, og at jeg kunne fortsette med neste oppgave, ikke at hadde gjettet feil, og skulle fortsette med gjettingen. Beklager at jeg misforstod, da er det selvsagt forsatt oppgaven til Manx som gjelder. Endret 1. juni 2008 av Bruckiania Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Oi sann,det var blitt sneket inn to poster mens jeg skrev ja.. sorry Bruckania Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Å faen, jeg trodde det godeste Manx mente var at jeg hadde gjettet riktig Du trodde riktig City Heat var korrekt så det er din tur Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Okay, da legger jeg opp de to bildene igjen. Hva heter filmen følgende bilder er hentet fra: Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 The Cook the Thief His Wife & Her Lover Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Det er veldig riktig. Selv om jeg har en sterk følelse av at denne filmen foregikk ett lite stykke over hode på meg, sitter jeg igjen med ett veldig positivt syn på denne filmen. Filmen er ett visuelt mesterverk, filmmusikken er usedvanlig flott, dette sammen med det mesterlige skuespillet og filmens gjennomgående stemning var med på å gi meg som seer en veldig underlig følelse i kroppen. En sær sak ja, men på en god måte, vil jeg si. Din tur. Endret 1. juni 2008 av Bruckiania Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 . Han har 8 timer på seg (etter bekreftelsen på at han faktisk svarte riktig) til å legge ut et nytt bilde. Etter de 8 timene er det fritt fram for alle andre som vil. For en skjønnhet Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Er det en ny oppgave? I så fall: Super Troopers. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Er det en ny oppgave? I så fall: Super Troopers. korrekt Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Skal jeg prøve meg på Jim Henson's Labyrinth? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det er selvfølgelig riktig. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 En glimmrende film som anbefales alle som ikke sett den Får ta en lett en siden jeg skal hive meg i bingen snart, hva er dette for noe? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 The Dukes of Hazzard Jessica Simpson hot Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Var det jeg sa, alt for lett Din tur... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå